[B4 2.8 AAH] Sterowanie klap korektora ssącego
[B4 2.8 AAH] Sterowanie klap korektora ssącego
Witam wszystkich, siedzę już kilka dni na forum i szukam jakiegoś tematu który pomoże mi w naprawie 2.8 i nic nie znalazłem, problem mam taki że brakuje mi sterowania klap. Dokładniej, zawór który powinien przy wyższych obrotach przepuszczac podcisnienie wogole nie reaguje, Jak zrobi się go na krótko to działa, klapy tak samo gdyż mam teraz wypiety zawór całkowicie auto co prawda z dołu nie ma ducha ale na pełnym otwarciu i powyżej 4 tys ciągnie jak opętane, znowu jak go podepne samochód z dołu ciągnie tylko do 4 tys. Podcisnienia już sprawdzałem wedle dostępnych schematów i mam wszystko dobrze, od razu mówię gruszka normalnie pracuje tylko chodzi mi o to co steruje zaworkiem, dwupinowa kostka
Jak dobrze patrzę na schemat to sprawdź przejście na żółto-białym przewodzie między wtyczką przy zaworze i wtyczką w ECU (trzeci pin we wtyczce 16sto-pinowej).
edit:
Głupoty piszę. Jak na zielono-czerwonym nie masz prądu to bez sensu teraz sprawdzać żółto-biały. Jak bezpiecznik nr 28 jest OK i wychodzi prąd to jeszcze ewentualnie czy jest plus na zielono-czerwonych przewodach w:
- wtyczka zaworu filtra węglowego
- podgrzewanie sond
- EGR jak masz
Wychodzi na to że jest przerwa między bezpiecznikiem a zaworem.
edit:
Głupoty piszę. Jak na zielono-czerwonym nie masz prądu to bez sensu teraz sprawdzać żółto-biały. Jak bezpiecznik nr 28 jest OK i wychodzi prąd to jeszcze ewentualnie czy jest plus na zielono-czerwonych przewodach w:
- wtyczka zaworu filtra węglowego
- podgrzewanie sond
- EGR jak masz
Wychodzi na to że jest przerwa między bezpiecznikiem a zaworem.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2018, 09:15 przez Tsarkam, łącznie zmieniany 1 raz.
Z sond mam błąd z powodu nieszczęsnego Junkersa, Tylko zastanawia mnie to że prąd na zawór powinien już iść na wolnych obrotach, nie ma to żadnego sensu... Jeśli na wolnych już mu otwiera klapy poprzez otwarcie zaworku czyli będzie tak jakbym go całkowicie ominął czyli z dołu muł a powyżej 4 tys na pełnym otwarciu przepustnicy demon prędkości
http://images38.fotosik.pl/208/a3a5c01e1ca7a75b.jpg według schematu przekaźnik nr.10 ale zauważyłem że u mnie jest wogole dziwnie w skrzynce 2 i 3 też brak