Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH,ABC] Strzela w tłumik, niedopalone paliwo ?

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[AAH,ABC] Strzela w tłumik, niedopalone paliwo ?

Post autor: flgmnft » 06 kwie 2009, 00:38

Witam
Dzis zauwazylem, ze przy redukcji z 4 na 3. Za kazdym razem strzeli mi w koncowy tlumnik. Niby "fajny" sportowy efekt. Ale jednak chcialbym zeby ta benzyna byla spalona w silniku a nie w wydechu. Powiedzcie mi jak ustawic zaplon w ABC. Z tego co pamietam to zaplon mam lekko opuzniony. Musze go przyspieszyc, dobrze mowie? Wiem ze powinienem ustawiac na lampe, i kazdy mi tak zawsze mowil. Ale nia nie dysponuje. A nie bede komus placic za 5-10 minut roboty.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 12:45 przez flgmnft, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 06 kwie 2009, 10:28

Wiem ze powinienem ustawiac na lampe, i kazdy mi tak zawsze mowil. Ale nia nie dysponuje. A nie bede komus placic za 5-10 minut roboty.
Skoro tak pozostaje Ci kupno lampy :!:
Bez niej nie zrobisz tego tak jak należy, a koszt ustawienia w warsztacie to 10-20zł. Za drogo?

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 06 kwie 2009, 10:52

Ok zrobie sobie to samemu, tylko powiedzcie mi gdzie sie znajduje w tym silniku aparat zaplonowy. Widze cewki ale czym one sa sterowane to pojecia nie mam. W polo mi ustawili na lampe, to silnik nie rowno pracowal. Nie chodzil jak powinien. Ustawilem pozniej samemu na sluch, silnik nabral werwy. Lepiej sie zbieral i nie strzelal w tlumnik. Dlatego szczerze mowiac nie wierze w ustawianie na lampe. I spotkalem sie juz z takimi przypadkami ze silnik ustawiany na lampe chodzil gorzej.

P.S. Wszyscy pisali na forum ze nie da sie ustawic rozrzadu bez specjalnego klucza do blokowania kol na walkach. Jakos ustawilem dobrze bez tego ustrojstwa...

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 06 kwie 2009, 11:03

To się ci tylko mogło wydawać że chodzi gorzej.
Z tego co się naczytałem w serwisówce do A4 dostępnej na forum to w ABC nie da się ustawić zapłonu. Nie masz tam aparatu zapłonowego z palem który chodzi i da się tym aparatem przekręcać (w ABT się da ustawić zapłon). Tutaj masz tylko czujniki i trochę elektroniki i cewki zespolone, nic nie pogrzebiesz ze śrubokrętem i lampą.

Oczywiście że się da rozrząd ustawić, właśnie ojciec poskładał mi silnik i to poustawiał, tylko trochę dokładności trzeba.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 06 kwie 2009, 11:16

To się ci tylko mogło wydawać że chodzi gorzej.
Jesli sie juz troche samochodem jezdzi i ustawiaja Ci pozniej zaplon to chyba czlowiek rozpozna czy silnik chodzi lepiej czy gorzej. Mi sie w polo gorzej zbieralo, ustawilem samemu "na sluch" i dopiero wtedy krecil sie tak jak powinien.

Ale o taka odpowiedz mi chodzilo :) wielkie dzieki.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 06 kwie 2009, 11:30

Chodziło mi o to że auto mogło lepiej na gaz reagować przez "wcześniejsze" ustawienie zapłonu i subiektywnie lepiej chodzić. Ale być bardziej poddatne na stukowe spalanie przy obciążeniu. Myśmy zawsze na znaki za pomocą lampy ustawiali i zawsze dobrze śmigają auta.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 07 kwie 2009, 13:28

Wracając do strzelania z rury to u mnie występuje podobny problem na 3 i 4 biegu hamuję
z obrotów wyższych niż 4500. Czym to jest spowodowane.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

MARCiN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 10 gru 2006, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MARCiN » 07 kwie 2009, 23:07

u mnie strzelało jak jeden katalizator sie wypalił a drugi był dobry po wywaleniu obydwu i zastapieniu ich tłumikiem przelotowym niemam tego problemu
Miała być olimpiada ale trzy kółka ukradli

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 07 kwie 2009, 23:12

Ja nie mam obu katalizatorow. Sa wspawane w ich miejsce rurki.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 08 kwie 2009, 07:07

U mnie też siedzą tłumiki przelotowe zamiast katów (mają tylko ich ksztalt), a jednak strzela
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga