Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Swap 2.8 v6 quatro z a4 b5 do 80 cabrio

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Amadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2014, 13:21
Lokalizacja: Lodzkie

Swap 2.8 v6 quatro z a4 b5 do 80 cabrio

Post autor: Amadeo » 11 wrz 2014, 20:07

Witam
czy ktos moze sie orietuje jak wyglada swap silnika 2,8 v6 z a4 b5 do 80 cabrio co trzeba wymieniac co przerabiac? Czy przednie sanki moga zostac? Jak z zawieszeniem i walem napedu czy to jakos w miare da sie spasowac? Mianowicie w aucie posiadam 2.3 z prawdopodobnie uszkodzana skrzynia biegow (automat) i znalazlem silnik na swapa w okazyjnej cenie, ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio? jakie wiaza sie z tym koszta dodam ze caly kompletny silnik z walem calym zawieszeniem znalazlem za 1500zl na chodzie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 wrz 2014, 20:10

Amadeo pisze:ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio?
moim skromnym zdaniem to poroniony pomysł :-/

Amadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2014, 13:21
Lokalizacja: Lodzkie

Post autor: Amadeo » 11 wrz 2014, 20:13

PieterB pisze:
Amadeo pisze:ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio?
moim skromnym zdaniem to poroniony pomysł :-/
mozesz uzasadnic dlaczego?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 wrz 2014, 20:16

Amadeo pisze:mozesz uzasadnic dlaczego?
a wyobrażasz sobie dołożenie ciężkiego napędu na tył do karoserii która nie ma odpowiedniego wzmocnienia :?:
Oczywiście zaznaczam że to tylko moje zdanie, może koledzy lepiej obeznani w tych sprawa mają inne zdanie.

Amadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2014, 13:21
Lokalizacja: Lodzkie

Post autor: Amadeo » 11 wrz 2014, 20:22

a jak by swapa zobic zwykly 2.8 v6 z 80 jak to pasuje?

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 11 wrz 2014, 23:27

Swap quattro zrobisz tylko w sedanie i avancie...

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 12 wrz 2014, 11:41

Rastaman25 pisze:Swap quattro zrobisz tylko w sedanie i avancie...
Hej a do Coupe to niby się nie da jak go nie ma.Więc na upartego to i do Cabrio.Najlepiej było by się spytać kogoś z forum hmm mnie przychodzi na myśl np Sagem.On w swoim aucie wstawiał Q więc mógłby doradzić czy jest sens jak i jakie mogły by być przeszkody techniczne.Może nawet doradził jak je obejść i co zrobić.Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 wrz 2014, 21:47

Slawo777 pisze:Hej a do Coupe to niby się nie da jak go nie ma.Więc na upartego to i do Cabrio.
Coupe i Cabrio jak i 80 i 90 B3 ma taką samą podłogę, a tu jest zupełnie inna sprawa jak w B4. Swap quattro w B4 to poskładanie klocków, a w B3, Coupe i Cabrio trzeba "wymienić" tylną podłogę i wewnętrzne nadkola, w których jest osadzenie kielichów. Sam to robiłem i w Cabrio bym to zrobił jeszcze raz, ale w B3 i Coupe już bym się nieporywał. Jest to bez sensu, bo lepiej kupić gotowca niż się pier....., a i tak jest nam potrzebny dawca ;-)

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 15 wrz 2014, 19:55

Audi Sport pisze: .........Cabrio bym to zrobił jeszcze raz, ale w B3 i Coupe już bym się nieporywał. Jest to bez sensu, bo lepiej kupić gotowca niż się pier....., a i tak jest nam potrzebny dawca ;-)
Właśnie kolego ale dla chcącego...... wiedziałem o tych niuansach technicznych a do Cabrio dodatkowo właśnie trzeba by było pomyśleć jeszcze trochę dalej o karoserii i jest kolejne wyzwanie dla tych co dopną pewnikiem swego.Pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl