Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Uszczelnienie silnika 2.8 wycena mechanika

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 12 kwie 2018, 09:31

U mnie koszt uszczeczelnienia silnika wyszedł nie więcej jak 600zł (nie robiłem głowic) ale wszystko robiłem sam jeszcze mi się poci z przodu na wałku rozrządu ale odpuszczam temat niech się poci szybciej silnik zmienię niż to zrobię :-D

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 12 kwie 2018, 10:28

To ja zrobiłem wszystko w warsztacie bo sam dostatecznej wiedzy nie posiadam. Do tego jeszcze poduszki silnika obie które tanie nie są a zapomniałem o nich wspomnieć hehe więc same części wyszły ponad 3 tys 😊 faktura jest dłuuuuga hehe

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 12 kwie 2018, 19:01

Dorwałeś gdzieś nowe poduszki czy używane? Wiem o co chodzi, ja jakąś wiedzę posiadam i garaż żeby robić niestety brak czasu blokuje

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 15 kwie 2018, 23:04

No auto odebrane wyszło 3600 bo sprzęgło okazało się być w dobrym stanie :) Niestety przestał mi się otwierać dach hydrauliczny tj otwiera się tylko do połowy... :( kupiłem płyn hydrauliczny i mam nadzieje ze to jego ew. brak jest powodem nieotwierania się dachu.

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 16 kwie 2018, 12:37

Jozeph32, używane, jedna od forumowicza a druga, lewa na allegro znaleziona. Podobno TedGum regeneruje a nowe po numerach możesz dorwać np w USA lub na zachodzie EU. W Stanach znalazłem lewą jedną za $60 a poza tym reszta ponad 100 i drożej.

Mi coś ostatnio zaczęło walić strasznie z prawej strony, jadąc po progu zwalniającym lewą stroną cisza a prawą stuka i wali strasznie, to samo na studzienkach itd. Byłem na stacji diag i facet mówi, że tuleje wahacza z lewej się tłuką. Na drodze jadąc przysiągłbym, że wali po prawej. I na tylnej belce jest tuleja która wygląda na uszkodzoną z jednej strony, trzeba będzie kupić komplet tulei na całość i wymienić wszystko, może będzie cicho :)

dirtydiana, to teraz docieranko i potem oby było bezawaryjnie :)

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 16 kwie 2018, 19:16

paquito88 tak się tylko pytam ja oddałem do DeS-a na regenerację. W Niemczech dostępne ale cena powala na kolana ponad 200 ojro za sztukę glupek_

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 16 kwie 2018, 21:52

Tak kilka pierwszych rundek autem zrobię spokojnych aby wszystko się ładnie poukladalo ;)

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 20 kwie 2018, 11:33

Jozeph32, to fakt, cena kosmos, i nie wiadomo dlaczego prawa jest w miarę dostępna w normalnych pieniądzach a lewa tak rzadko spotkana :) dobrze Ci zregenerowali?

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 20 kwie 2018, 18:44

paquito88 pisze:Jozeph32Mi coś ostatnio zaczęło walić strasznie z prawej strony, jadąc po progu zwalniającym lewą stroną cisza a prawą stuka i wali strasznie, to samo na studzienkach itd. Byłem na stacji diag i facet mówi, że tuleje wahacza z lewej się tłuką. Na drodze jadąc przysiągłbym, że wali po prawej. I na tylnej belce jest tuleja która wygląda na uszkodzoną z jednej strony, trzeba będzie kupić komplet tulei na całość i wymienić wszystko, może będzie cicho :)
Zobacz stan łączników stabilizatora strasznie hałasują a jak nie to pewnie górne mocowania amortyzatorów tulei raczej nie słychać ;-) Lewa zawsze wyrwana bo bardziej dostaje po dup... przednia łapa silnika bardziej z prawej strony. Jeszcze nie założone ale myślę że będzie lepiej bo u mnie można powiedzieć że lewej nie ma :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga