Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Ważne pytanie dotyczace silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
swir91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:36
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki

[ABC] Ważne pytanie dotyczace silnika

Post autor: swir91 » 10 mar 2013, 13:40

Witam, mam problem tego typu. W mojej audi ostatnio rozwalil sie napinacz paska rozrzadu poprostu pękł, a pasek zrobil sie luzny. Wymienilem wczoraj rozrzad na nowy kompletny. Samochod zapalil bez problemu, ale slychac zawory. Jak myslicie gdyby pokrzywiło zawory silnik by odpalal i chodzil normalnie? na obroty wkreca sie jak do tej pory, tylko slychac klekot. Sadzicie ze doszło do kolizji zaworow z tłokami. Nie wiem co robic czy rozbierac silnik, czy zostawic tak jak jest i jezdzic jakis czas zobaczyc jak sie bedzie zachowywal?? Prosze o pomoc. Silnik 2,6 v6
Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 18:20 przez swir91, łącznie zmieniany 3 razy.

sta44kr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 18 kwie 2010, 14:22

Post autor: sta44kr » 10 mar 2013, 14:32

Nie jeździj tylko zmierz kompresję. To na początek

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 mar 2013, 21:25

swir91 pisze:Jak myslicie gdyby pokrzywiło zawory silnik by odpalal i chodzil normalnie
mi pokrzywiło,nie odpalał,silnik podczas kręcenia wydawał odgłos uderzania łyżką w talerze ;-)

swir91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:36
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki

Post autor: swir91 » 12 mar 2013, 23:47

u mnie dzwiek jest taki sam jak przed uszkodzeniem rozrzadu, Tylko teraz mam 2 problem, było ok. A teraz zaczał gubic iskre tylko na 2 cylindrach. I to nie zawsze co to moze byc?:D

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 mar 2013, 21:45

Wątpię aby to hall był winowajcą ale może niedomaga już.
Raczej masz problem z cewką
co do klekotania obracałeś wałem przy złożeniu na sucho? było czuć opory?

swir91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:36
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki

Post autor: swir91 » 14 mar 2013, 14:00

oczywiscie ze obracalem, nie było czuc zadnych oporow silnik gladko sie obkrecał. Ale tak problem z iskra rozwiazalem. Ale silnik strasznie sie dławi na niskichh obrotach.. dopiero powyzej 2 tysiecy jest taki jakby nagle zryw i wkreca sie na obroty.. pozniej 2 tys ma problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl