Normalne przy lpg oprócz 1 bo tyczy sie grzałki sondypaquito88 pisze:
kody błędów:
00525 sonda lambda (stały)
00554 sonda lambda 2 (nieciągły)
01249 wtryskiwacz cyl 1 (nieciągły)
01250 wtryskiwacz cyl 2 (nieciągły)
01251 wtryskiwacz cyl 3(nieciągły)
01252 wtryskiwacz cyl 4 (nieciągły)
01253 wtryskiwacz cyl 5 (nieciągły)
01254 wtryskiwacz cyl 6 (nieciągły)
[B4 2.8 AAH] zagadek AAH ciąg dalszy - nierówna praca, błędy
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Próbowałem też odłączyć emulator lpg i odpalić ale misja zakończyła się niepowodzeniem. Emulator musi być podłączony by auto odpaliło
prywatność poprawiona obejrzyjcie a raczej posłuchajcie
Ja tam się nie znam ale V6 chyba tak pracować nie powinno
Ktoś ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2017-09-20, 14:41 ]
Po odpięciu przepływomierza auto nagle przestało dziwnie pracować w dolnej partii obrotów, gładko przyspiesza, nie strzela w wydech.
Poszukuję dobrej duszy by móc przełożyć przepływomierz dla pewności, czy to on sprawia problem.
[ Dodano: 2017-09-26, 20:03 ]
Czy wąż odmy powinien tak wyglądać w środku?
prywatność poprawiona obejrzyjcie a raczej posłuchajcie
Ja tam się nie znam ale V6 chyba tak pracować nie powinno
Ktoś ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2017-09-20, 14:41 ]
Po odpięciu przepływomierza auto nagle przestało dziwnie pracować w dolnej partii obrotów, gładko przyspiesza, nie strzela w wydech.
Poszukuję dobrej duszy by móc przełożyć przepływomierz dla pewności, czy to on sprawia problem.
[ Dodano: 2017-09-26, 20:03 ]
Czy wąż odmy powinien tak wyglądać w środku?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4661
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Dlatego przed zimą warto węże odmy przeczyścić bo jak to przymarznie to powypycha olej przez uszczelnienia silnika.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
właśnie głównie krótkie odcinki robię. Trzeba będzie wyczyścić przed zimą tak jak wspomniał maciek889
[ Dodano: 2018-05-22, 21:09 ]
Witam po długiej przerwie,
Pomóżcie dobrzy ludzie bo mnie już trafia powoli. Remont silnika zrobiony a on nadal nierówno pracuje. W dodatku dzisiaj zaczął lekko szarpać podczas spokojnej jazdy.
Zerknijcie na moje podciśnienia i posłuchajcie pracy silnika.
[ Dodano: 2018-05-22, 21:09 ]
Witam po długiej przerwie,
Pomóżcie dobrzy ludzie bo mnie już trafia powoli. Remont silnika zrobiony a on nadal nierówno pracuje. W dodatku dzisiaj zaczął lekko szarpać podczas spokojnej jazdy.
Zerknijcie na moje podciśnienia i posłuchajcie pracy silnika.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2018, 12:00 przez paquito88, łącznie zmieniany 5 razy.
Jozeph32, wydaje się że też ma wahania ale bardzo delikatne tak? Albo mi się tylko wydaje. Z tym szarpaniem to cyrk. Jadę np 20km i wszystko gładko i płynnie a nagle zaczyna szarpać szczególnie gdy lekko trzymam gaz w jednej pozycji. Ale jak go dzisiaj na prostej podczas jazdy bo nie chciało mi się zatrzymywać zgasiłem i odpaliłem znowu to już płynnie jechał. I za ileś km znowu szarpanie i operacja od nowa 😊 piątek więcej luzu więc przemyje przepływkę i zobaczymy czy to coś da
Jeśli możesz to podeślij mi fotki Twoich podciśnień, upewnię się, czy mam wszystko dobrze podłączone u siebie.
Spróbuję jeszcze uszczelnić obudowę która nachodzi na przepustnicę bo w miejscu przylegania do gumy na przepustnicy tak jakby trochę odstaje i góra dół minimalnie się porusza, może tam łapie lewe powietrze
Spróbuję jeszcze uszczelnić obudowę która nachodzi na przepustnicę bo w miejscu przylegania do gumy na przepustnicy tak jakby trochę odstaje i góra dół minimalnie się porusza, może tam łapie lewe powietrze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga