[80 B4 2.8 AAH] Zimowy problem z rozruchem
[80 B4 2.8 AAH] Zimowy problem z rozruchem
Problem wygląda tak, że odpalam autko (benzyna i gaz zachowują się identycznie) i idę skrobać szybki z lodu, i tak po 3 minutach jak by się wyłączało ssanie i silnik gaśnie. Potem da się odpalić ale muszę dłuższą chwilę pokręcić i jak załapie potrzymać go wciskając gaz tak na około 3000 obr. aż się rozgrzeje. Nadmienię , że po wymianie czujnika temperatury (nr 3 z tego linka : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83d ... 29d8b.html) nic się nie zmieniło.
Kolego miałem taką samą sytuacje i u mnie pomogła wymiana świec, przewodów jeszcze nie wymieniłem bo nie mają przebicia.Sprawdź w jakim stanie są świece bo jeśli masz LPG to wypalają się cześciej niż na benzynie, czy przewody nie mają przebicia. Czujnik nr 3 nie ma nic do ssania to czujnik nr 4 odpowiedzialny jest za ssanie i za wskazówke temperatury na liczniku (jeśli się myle prosze poprawić)
niestety czujnik nr 3 jest odpowiedzialny za ssanie wlasnie i ma bardzo duzy wplyw na prace silnika nr 4 jest tylko odpowiedzialny za wskazania na desce ja bym zrobil recet ecu sciagasz kabel od aku na chyba z godz potem odpalasz i nic nie ruszasz tylko silnik ma chodzic az nie wlacza sie wentylatory i gasisz. a to ze kupiles nowy to nie znaczy ze jest bobry tez tak sie zdazalo :roll: sprawdz sobie sondy bo one sie tam wlaczaja po rozgrzaniu w sterowaniu dawka paliwa ale raczej nie maja az takiego wplywy <osohozi> przeczytaj sobie to https://audi80.pl/b4-aah-wszystkie-i ... t24900.htmklepa pisze:Kolego miałem taką samą sytuacje i u mnie pomogła wymiana świec, przewodów jeszcze nie wymieniłem bo nie mają przebicia.Sprawdź w jakim stanie są świece bo jeśli masz LPG to wypalają się cześciej niż na benzynie, czy przewody nie mają przebicia. Czujnik nr 3 nie ma nic do ssania to czujnik nr 4 odpowiedzialny jest za ssanie i za wskazówke temperatury na liczniku (jeśli się myle prosze poprawić)
moze cos znajdziesz pozdro