[B4 2.0 ABK] Błąd airbaga n153
sprawdzałem.Ceweczka cała.
[ Dodano: 2016-06-16, 20:55 ]
Jarewa, Dzis po raz ostatni podjalem probe znalezienia przyczyny.Udalo sie!
Pomogło wyciągnięcie pinów z kostki znajdującej się w pliku wiązek pod deską i podgięcie konektorów żeńskich.
Dzieki za poswiecony czas
[ Dodano: 2016-06-16, 20:55 ]
Jarewa, Dzis po raz ostatni podjalem probe znalezienia przyczyny.Udalo sie!
Pomogło wyciągnięcie pinów z kostki znajdującej się w pliku wiązek pod deską i podgięcie konektorów żeńskich.
Dzieki za poswiecony czas
Moje Coupe
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
Jarek
Pojawil mi sie dzis pojedynczy blad
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Po wykasowaniu ,spokoj.Jeszcze nie wrocil.
W ktorej kostce szukac slabego styku ? Masz pojecie?
Pojawil mi sie dzis pojedynczy blad
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Po wykasowaniu ,spokoj.Jeszcze nie wrocil.
W ktorej kostce szukac slabego styku ? Masz pojecie?
Moje Coupe
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
Jarewa,
Gdzie szukać przyczyny gdy sporadycznie powraca błąd żarówki:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
i czasem ten:
Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Jeśli chodzi o żarówkę to po włączeniu zapłonu czasami "ginie".Kiedy stukne w szybke licznika albo włączę za którymś razem zapłon ,wraca.Wtedy wywala jej błąd.Po wykasowaniu znowu spokój. Sprawdzalem i nie ma mowy zeby byla luzna na plytce licznika. O co chodzi?
Gdzie szukać przyczyny gdy sporadycznie powraca błąd żarówki:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
i czasem ten:
Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Jeśli chodzi o żarówkę to po włączeniu zapłonu czasami "ginie".Kiedy stukne w szybke licznika albo włączę za którymś razem zapłon ,wraca.Wtedy wywala jej błąd.Po wykasowaniu znowu spokój. Sprawdzalem i nie ma mowy zeby byla luzna na plytce licznika. O co chodzi?
Moje Coupe
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Może sama żarówka wadliwa? czasami tak bywa gdy jest urwany żarnik czasem działa czasem nie szczególnie jak się puknie, a ty masz wersję z kabelkiem osobno czy już wbudowane w płytę licznika?
A co do poduszki kierowcy jak czasem może być taśma trachnięta przyuważ czy nie ma nic wspólnego kiedy pokręcisz max w prawo i w lewo.
A co do poduszki kierowcy jak czasem może być taśma trachnięta przyuważ czy nie ma nic wspólnego kiedy pokręcisz max w prawo i w lewo.
Zwykla zarowka ,ktora przekreca sie na plytce licznika.
Okej.Wlasnie niestety ale chyba ostatnio wywalil blad przy maksymalnym skrecie kierownicą
Okej.Wlasnie niestety ale chyba ostatnio wywalil blad przy maksymalnym skrecie kierownicą
Moje Coupe
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
Okej
A z błędem n95 ? Ktore kostki najczesciej trzeba poprawiac?
A z błędem n95 ? Ktore kostki najczesciej trzeba poprawiac?
Moje Coupe
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=95470
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga