[ Dodano: 2016-06-16, 20:55 ] Jarewa, Dzis po raz ostatni podjalem probe znalezienia przyczyny.Udalo sie!
Pomogło wyciągnięcie pinów z kostki znajdującej się w pliku wiązek pod deską i podgięcie konektorów żeńskich.
Dzieki za poswiecony czas
Jarek
Pojawil mi sie dzis pojedynczy blad
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Po wykasowaniu ,spokoj.Jeszcze nie wrocil.
W ktorej kostce szukac slabego styku ? Masz pojecie?
Jarewa,
Gdzie szukać przyczyny gdy sporadycznie powraca błąd żarówki:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
i czasem ten:
Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Jeśli chodzi o żarówkę to po włączeniu zapłonu czasami "ginie".Kiedy stukne w szybke licznika albo włączę za którymś razem zapłon ,wraca.Wtedy wywala jej błąd.Po wykasowaniu znowu spokój. Sprawdzalem i nie ma mowy zeby byla luzna na plytce licznika. O co chodzi?
Może sama żarówka wadliwa? czasami tak bywa gdy jest urwany żarnik czasem działa czasem nie szczególnie jak się puknie, a ty masz wersję z kabelkiem osobno czy już wbudowane w płytę licznika?
A co do poduszki kierowcy jak czasem może być taśma trachnięta przyuważ czy nie ma nic wspólnego kiedy pokręcisz max w prawo i w lewo.
Przy kierownicy masz dwie ale możliwe że taśma uszkodzona. To najlepiej widać przy kręceniu kiera jak błąd wywala ciągle przy kręceniu to raczej taśma (zwijak) do wymiany(naprawy)