Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Problem a ABSem lub zegarami

ODPOWIEDZ
Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

[B4] Problem a ABSem lub zegarami

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 19:11

witam ! mam problem mianowicie gdy przekrocze zawsze 2000 obr. na kazdym jednym biegu wlacza mi sie pipczenie niewiem od czego... teraz pytanie czy jest jakas mozliwosc ze poprzedni uzytkownik samochodu sobie jakos to ustawil(tylko pytanie po co czy aby wiedziec kiedy bieg zmieniac przy ekonimicznej jezdzie czy co) czy to mozna jakos wylaczyc ? czy to jest inna przyczyna Prosze o szybka odpowiedz i z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 19:40 przez Szczebel, łącznie zmieniany 1 raz.

deusx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:23

Post autor: deusx » 19 sty 2011, 19:18

Pipczenie może oznaczać przy wyższych obrotach zbyt duże ciśnienie oleju (lub zbyt małe). Proponuję zobaczyć ciśnienie oleju.

Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 19:24

ale mi sie wydaje ze gdyby bylo to cisnienie to pipczalo by mi caly czas a to mi zapipczy 3 razy pozniej przestanie i za jakis czas znowu zapipczy 3 razy i znowu przestanie i tak ciagle a jesli faktycznie byloby to cisnienie oleju to w jaki sposob mam to sprawdzic czy da sie wogole bo prawde powiedziawszy to znam sie tylko na jezdzeniu a z mechanika nie mam nic wspolnego ;/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sty 2011, 19:31

deusx pisze:Pipczenie może oznaczać przy wyższych obrotach zbyt duże ciśnienie oleju (lub zbyt małe). Proponuję zobaczyć ciśnienie oleju.
Nie ma czujnika od zbyt dużego ciśnienia oleju. Raczej na pewno to czujnik oleju. Kontrolka od oleju nie zapala się na balcie? Jeśli nie, to czy zapala się zaraz po przekręceniu kluczyka.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 19:40 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 19:37

przy wlaczeniu zaplonu zapala sie a podczas kiedy to pipczy to nie . z poczatku myslalem ze to moze czujnik od absu tzn ze zle zczytuje bo zapalala mi sie kontrolka absu ale pozniej okazalo sie ze raczej nie poniewaz gdy kola stoja w miejscu to tez piszczy

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sty 2011, 19:41

Hmy, gdyby czujnik oleju dawał o sobie znać to razem z brzęczkiem włączałaby się kontrolka. :roll: Czy oprócz tego brzęczka zapala się jakakolwiek kontrolka?

Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 19:46

no wczesniej tylko caly czas mi sie kontrolka absu wlaczala ale czy to mogloby miec z tym cos wspolnego ? :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sty 2011, 20:01

Hmy, sprawdziłbym jeszcze regulator napięcia w alternatorze. Przez niego mogą dziać się różne cyrki. Tylko zastanawia mnie to że brzęczek włącza się przy 2tyś, sugeruje to jednoczenie czujnik oleju od wysokich obrotów. Ale dlaczego nie ma kontrolki? Chyba że coś w liczniku siadło.

Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 20:11

no wlasnie tez nad tym sie zastanawiam ze pipczy ale nic sie nie wyswietla ... nic narazie jeszcze sie z tym musze przemeczyc a po wyplacie najwyzej wymienie zegary i zobacze czy to cos zmieni czy faktycznie moze cos w zegarach walnelo czy nie puki co dziekuje za te odpowiedzi niedlugo wroce do tego tematu po wymianie zegarow oczywiscie :-/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sty 2011, 20:14

Szkoda tak trochę wymieniać zegary w ciemno. Może ktoś obcykany w elektryce jeszcze się wypowie.

Szczebel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2010, 09:50

Post autor: Szczebel » 19 sty 2011, 20:16

tzn nie do konca w ciemno poniewaz kontolki od swiatel dlugi mi sie nie pala i od absu tak wiec tak czy inaczej musze wymienic i moze faktycznie sprawdzi sie Twoja teoria ze moglo cos w zegarach walnac

sliwa89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 sty 2011, 21:45

Post autor: sliwa89 » 26 lut 2011, 19:24

Mam podobny problem z tym że czasem się załacza kontrolka oleju i tez własnie na wyższych obrotach i również nie działa kontrolka od długich świateł.... Co do czujnika oleju u mnie jest sprawny cisnienie sprawdzane u mechanika powiedział że jest dobre.... też nie wiem co z tym zrobic bo przy dluższej jezdzie to strasznie wku@#$@

lukaszlkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 16 kwie 2010, 07:48
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: lukaszlkk » 26 lut 2011, 20:07

tez tak mialem sprawca byl przewod od czujnika cisnienia poprostu czasami nie laczyl nowa wsowka zalatwila sprawe ja mam dwa czujniki wiec wymienilem obie i spokuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl