Witam wszystkich. Wymieniałem nagrzewnice i musiałem zdjąć kierownice z poduszka. Podczas montażu przy załączonej baterii i załączonym zapłonie kilkakrotnie wypiąłem poduszkę. Po podłączeniu polskiego vaga 4.9 i vag-coma wyskoczył mi błąd: 588 zapłonnik poduszki powietrznej kierownicy - N95 zbyt duża oporność. Zakładam poduszkę z kierownica kasuje błąd ale za chwile się pojawia i się świeci kontrolka. Co się stało?
1. Czy uszkodziłem taśmę?
2. Czy moimi vagami nie skasuje tego błędu?
Obecnie rozpiąłem kostkę odłączyłem poduchę i wyciągnąłem żarówkę z zegarów by oczów nie drażniło.
Czy jest możliwość uruchomienia ponownie poduszki? Dziękuje z góry za podpowiedzi:-)
[Audi 80 2.0+LPG ABK 94r.] Zapłonnik poduszki taki błąd
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Uszkodziłeś taśmę Airbag kierownicy (zawijak) lub nie podłączyłeś.
Często ściągamy kierownicę i odłączamy taśmę, Ten kto wie jak jest zbudowana taśma nie popełni błędu i sprawdzi jej montaż. Taśma ma ograniczone ruchy i jak źle zmontujemy wystarczy raz kierownicą na max dać w odpowiednią stronę i taśma zerwana.
Zawsze przy zdejmowaniu znaczymy i nie kręcimy, A jak pokręcimy to przy montażu sprawdzamy taśmę ustawiamy w punkcie centralnym (czyli dwa razy w lewo i dwa razy w prawo na równo przy końcu czuć opór) i koła na wprost.
Często ściągamy kierownicę i odłączamy taśmę, Ten kto wie jak jest zbudowana taśma nie popełni błędu i sprawdzi jej montaż. Taśma ma ograniczone ruchy i jak źle zmontujemy wystarczy raz kierownicą na max dać w odpowiednią stronę i taśma zerwana.
Zawsze przy zdejmowaniu znaczymy i nie kręcimy, A jak pokręcimy to przy montażu sprawdzamy taśmę ustawiamy w punkcie centralnym (czyli dwa razy w lewo i dwa razy w prawo na równo przy końcu czuć opór) i koła na wprost.