Witam wszystkich z góry przepraszam za powtórke tematu o ile takowa istnieje bo wpisując w wyszukiwarce nie mogłem znaleźć interesujacego mnie wątku.Dawca swapu jest passat b5 FL silnik 1.8t AWT na motroniku ME 7.5 a pacjentem jest audi 80 b4 cabrio z 1998r 1.8 ADR ze sterownikiem silnika o numerze: 8G0 907 557 .Silnik siedzi juz w aucie niestety pozostał wątek elektryki.Od dłuższego czasu poszukuję opisu pięciu kostek znajdujących sie na podszybiu.Wiec pytanie czy jest ktoś w stanie podratowac schematem/opisem tych kostek. Z góry dziekuje.Pozdrawiam
Kontakt mailowy: manaak321@gmail.com
Audi 80 B4 1.8 ADR swap na 1.8t AWT
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tam praktycznie wszystko da się sprawdzić miernikiem sprawdzając przejścia + pomoc w postaci jakiegoś ogólnego schematu.
Plus po zapłonie dla cewek i ECU czarno-niebieski (jest jeszcze drugi czarno-niebieski dla czujnika świateł cofania automatycznej skrzyni biegów).
Zasilanie wtryskiwaczy z przekaźnika pompy paliwa zielono-żółty
czerwono-niebieski załączenie przekaźnika pompy paliwa
zielono-żółty - zasilanie N75, N80, przepływomierza też z przekaźnika pompy paliwa
zielono fioletowy zasilanie zmiennej fazy rozrządu ale chyba przekaźnik i bezpiecznik od tego jest już za tymi kostkami i brany jest przez te kostki stały plus.
To wyżej opracowałem w 10 minut na podstawie:
https://obrazki.elektroda.pl/5571844300_1395099991.jpg
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3571209.html
Plus po zapłonie dla cewek i ECU czarno-niebieski (jest jeszcze drugi czarno-niebieski dla czujnika świateł cofania automatycznej skrzyni biegów).
Zasilanie wtryskiwaczy z przekaźnika pompy paliwa zielono-żółty
czerwono-niebieski załączenie przekaźnika pompy paliwa
zielono-żółty - zasilanie N75, N80, przepływomierza też z przekaźnika pompy paliwa
zielono fioletowy zasilanie zmiennej fazy rozrządu ale chyba przekaźnik i bezpiecznik od tego jest już za tymi kostkami i brany jest przez te kostki stały plus.
To wyżej opracowałem w 10 minut na podstawie:
https://obrazki.elektroda.pl/5571844300_1395099991.jpg
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3571209.html