Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

Audi 80 B4 1.8 ADR swap na 1.8t AWT

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ODPOWIEDZ
manaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:56

Audi 80 B4 1.8 ADR swap na 1.8t AWT

Post autor: manaak » 19 lut 2020, 20:21

Witam wszystkich z góry przepraszam za powtórke tematu o ile takowa istnieje bo wpisując w wyszukiwarce nie mogłem znaleźć interesujacego mnie wątku.Dawca swapu jest passat b5 FL silnik 1.8t AWT na motroniku ME 7.5 a pacjentem jest audi 80 b4 cabrio z 1998r 1.8 ADR ze sterownikiem silnika o numerze: 8G0 907 557 .Silnik siedzi juz w aucie niestety pozostał wątek elektryki.Od dłuższego czasu poszukuję opisu pięciu kostek znajdujących sie na podszybiu.Wiec pytanie czy jest ktoś w stanie podratowac schematem/opisem tych kostek. Z góry dziekuje.Pozdrawiam

Kontakt mailowy: manaak321@gmail.com

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5232
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 lut 2020, 21:00

manaak, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do Polskiego K
1Z <Bosch> (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4242
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 lut 2020, 16:37

Tam praktycznie wszystko da się sprawdzić miernikiem sprawdzając przejścia + pomoc w postaci jakiegoś ogólnego schematu.
Plus po zapłonie dla cewek i ECU czarno-niebieski (jest jeszcze drugi czarno-niebieski dla czujnika świateł cofania automatycznej skrzyni biegów).
Zasilanie wtryskiwaczy z przekaźnika pompy paliwa zielono-żółty
czerwono-niebieski załączenie przekaźnika pompy paliwa
zielono-żółty - zasilanie N75, N80, przepływomierza też z przekaźnika pompy paliwa

zielono fioletowy zasilanie zmiennej fazy rozrządu ale chyba przekaźnik i bezpiecznik od tego jest już za tymi kostkami i brany jest przez te kostki stały plus.

To wyżej opracowałem w 10 minut na podstawie:
https://obrazki.elektroda.pl/5571844300_1395099991.jpg
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3571209.html
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce