[All] Ciekawostka - głowica od 2.0 16v do 1.8 8v
[All] Ciekawostka - głowica od 2.0 16v do 1.8 8v
Zastanawiam sie czy montaż głowicy od 2.0 16v nie przysporzy problemów, mam 1.8 blok od PM. Narazie mam pomysł ale co wyniknie zobaczymy Przydałby sie ktos mający pojecie na budowie silnika, ja robiłem tylko 1.8 w mojej narazie krótkiej histori mechanika dodam ze na gażnikach chciałbym to robić gdyż wole mechaniczne sprawy, niz te całą komputeryzacje wiec prosze o wszystkie informacje co trzeba itp itd do takiej przeróbki. Pozdro dla wszystkich AUDImaniaków
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 21:54 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
trzeba sprawdzić czy tłok z 1.8 nie spotka sie z zaworami w 16-sto zaworowej głowicy...tłoki w 16v mają wgłębienia na zawory ssace,to po pierwsze
po drugie temat aparatu zapłonowego-8v w bloku, 16v w głowicy
następnie inne kolektory,wszystkie koła od rozrządu(szerszy pasek w 16v) to tak na szybko,co mi przyszło do głowy...wykonalne ale nie oplacalne moim zdaniem...
po drugie temat aparatu zapłonowego-8v w bloku, 16v w głowicy
następnie inne kolektory,wszystkie koła od rozrządu(szerszy pasek w 16v) to tak na szybko,co mi przyszło do głowy...wykonalne ale nie oplacalne moim zdaniem...