[b3 1.8] Ciekawostka - stożek przy gazniku problemem ?
po pierwsze nie mam osłony na lampie wiec powietrze z łapaka leci prosto na filter jest chłodziutki sprawdzałem dobrze sie przypatrzcie , a w PUGU jest założony w tym miejscu gdzie seryjny układ pobierał powietrze od weza chłodnicu jest odizolowany nie jestem z pierwszej łapanki w tym temacie :mrgreen:
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Moja opinia jest taka:
Po włozeniu stożka golasa otwierając przepustnice masz uciążliwy i zbędny huk.
Ciepłe powietrze tak czy siak dostaje się do kolektora, wiec napelnianie mieszanką cylindrów jest gorsze. ( ciepłego mniej sie sprezy niż zimnego ) Koszt jest dość wysoki, przyrostu mocy zero w tym przypadku.
Na gazniku też będzie to działało i nic nie trzeba zatykać. Tak samo gaznik bedzie dzialal bez filtra żadnego.
Polecam dwie opcje. Nie zaniedbywanie taniego, zwyklego filtra, lub zamontowanie sportowego, ale jako wkład w oryginalną obudowę.
Po włozeniu stożka golasa otwierając przepustnice masz uciążliwy i zbędny huk.
Ciepłe powietrze tak czy siak dostaje się do kolektora, wiec napelnianie mieszanką cylindrów jest gorsze. ( ciepłego mniej sie sprezy niż zimnego ) Koszt jest dość wysoki, przyrostu mocy zero w tym przypadku.
Na gazniku też będzie to działało i nic nie trzeba zatykać. Tak samo gaznik bedzie dzialal bez filtra żadnego.
Polecam dwie opcje. Nie zaniedbywanie taniego, zwyklego filtra, lub zamontowanie sportowego, ale jako wkład w oryginalną obudowę.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
morus, a co żeś sie tak uparł powiedz ?morus pisze:A niewiecie gdzie morzna znaleźc jakieś tansze filtry ale wkład sportowy??
Po co Ci to ? Myslisz, ze dostaniesz terpentyny pod ogon takiej, ze auta nie poznasz ?
Przyrost mocy bedziesz mial tylko podświadomy a realnie nie jest to zupelnie odczuwalne. Nie szkoda zachodu ? Kup sobie lepiej w to miejsce nowy, zwykly filtron + nowe świece + nowe przewody czy kopulke, cokolwiek.
Gwarantuje, ze lepszy bedzie efekt. A jesli masz wszystko nowe, to może pojdź sobie na piwo
Roumiem jak byś polerował kolektor dolotowy, faktycznie szukal każdego kucyka w aucie. Jeśli zaś masz standardowe autko to sam filtr Ci nic nie da.
od czegoś trzeba zaczać. pewnie rze mam standardowy silnik i chce go troche wzmocnić a choćby o 3 kucyki to zawsze coś niemam duzo kasy a prawde mówiąc najpierw szukam części jak najlepszych i jak najtanszych za ta cene a potem odkładam kase. poruszam tu ten temat bo licze sie z Wasza opinia i jesli twierdzi cie ze zamiast tego filtra lepiej odczuwalne bedzie wstawienie nowych świec i kabli do nich to chetnie posłucham. jestem ugodowym człowiekiem. i nie pogardze radami doświadczonych kolegów mam auto od niedawna i nie znam sie zbytnio na silnikach i ich mocach dlatego pytam sie Was.Doc pisze:Roumiem jak byś polerował kolektor dolotowy, faktycznie szukal każdego kucyka w aucie. Jeśli zaś masz standardowe autko to sam filtr Ci nic nie da.
więdz morzesz mi pomuc powiedzieć co mi da dobry efekt co zmienić i jakie ewentualnie to niesie koszty a napewno bede wdzięczny i posłuchm