Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dymi po tuningu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Dymi po tuningu

Post autor: RaKo » 03 kwie 2020, 22:35

Drodzy forumowicze, nurtuje mnie to czemu ten klamot tak dymi?...Pierburg
Tak wiem :-) Diesel musi dymić, ale nie tak...
Pompa AFN i wtryski, sterownik od Muniora 16Bit z softem, chyba tym najmocniejszym.
Kolektor BLS, FMIC Grande Punto, turbo od Filipa 1549s.Wolna odma, brak EGRu.
Brakuje mi tylko wałka 28E ,może to zniweluje dym?
Błędów brak, moc jest, dolot szczelny, Audi gubi trakcję na 3ce na suchym oklasky
Mogą lać wtryski? Korekcje mają w okolicy zera, dawka chyba 4,8 albo 5,6mg już nie pamiętam, ale ująłem, trochę stracił wigoru ale i tak jest ogień, no i spory dym.
Po montażu turbo 1549s i FMIC mniej ale stanowczo za dużo.
Czy wtryski 230ki zniwelują dymienie czy lepiej 205AFN na nowych końcówkach zamontować?
Była sytuacja ,że nie dymił wcale na pompie AFN i wtryskach ale sterownik był oryginalny 1z bez softa.
Teraz dymi na czarno przy bucie, non stop, i to nie kurzy tylko Batory....
Co doradzicie???Ręce mi opadają na te sadze :(

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5486
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 kwie 2020, 23:47

RaKo, 230-tki , to jeszcze więcej paliwa podleją.
Montuj do kompletu wałek 028E i przydałyby się wtryski 216-tki na nowych końcówkach WZM i z wyregulowanymi ciśnieniami.
A potem jechac na indywidualne strojenie do tunera i z hamownią, ze względu że tu już porobione jest sporo rzeczy i gotowym programem nie da się tego za bardzo ogarnąć.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 kwie 2020, 09:15

216ki nie będą też zbyt dużo podlewać?Później wrzucę film jak to wygląda za samochodem.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5486
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 kwie 2020, 14:52

Podleja więcej jak afn , ale trzeba potem indywidualny program pod auto zrobić ,
Tuner dobierze ustawienia dawki paliwa i ciśnienia doładowania.
Mając fmic i takie turbo , to z 1,4 bar powinien Ci dać doładowania , bo przy tej modyfikacji to wtryski są najsłabszym ogniwem.

U mnie jest 1,38 Bar , wtryski 216-tki , turbo GT1549s największe , fmic 550x230x65 i jakos strasznie dymu nie ma, najgorzej jest zanim turbo nabije w układ trochę ciśnienia , tak do 0,5 Bar.
Powyżej 0,5 Bar juz zmniejsza się dym.
Dawke mam 5 mg chyba ustawioną i jest optymalnie do osiągów i dymienia.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 kwie 2020, 15:04

Tu wrzucam film przykładowy jaki jest dym, u mnie jest powiedzmy 1/3 mniej ale można sobie wyobrazić ,że to i tak dużo :/



Krzysiek ,a Ty masz program indywidualny? Czy od Muniora?
Masz sprawdzony namiar na wtryski 216 WZM?
W jakich korpusach te końcówki powinny być?Mogą być w 1z czy lepiej obudowy sprężynki od AFN? Bo mam luźne 1z wyjęte z tego samochodu.
Jakie ciśnienia powinny być ustawione na wtryskach? Bo te ciśnienia od ASV to za duże na bank do pompy AFN.
Te mogą być, czy szkoda od niego brać?
https://www.olx.pl/oferta/wtryski-wzm-2 ... d411a4a6e4

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3827
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 kwie 2020, 21:27

hamownia tego wynalazku była ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5486
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 kwie 2020, 22:01

Program indywidualny już robiony miałem pod swoje graty.


Za dużo dymu jest , tyle żebym miał , to chyba ze 2 mg bym musiał ustawić dawkę.
Końcówki mam 216-tki WZM w korpusach 1Z i cisnienie 200 / 310 ustawione.

Wtryski do wyboru masz tu:
https://powertdi.pl/wtryskiwacze,c,46

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 kwie 2020, 23:28

Leo nie było hamowane.Co tu hamować jak coś trzeba wymienić, albo jest kupa w sterowniku albo wtryski, od wtrysków zacznę chyba, przynajmniej od sprawdzenia czy nie leją, potem trzeba to wystroić, musi ustać dymienie, a tak jak już wcześniej pisałem taki dym się zaczął po wsadzeniu kompa od Muniora.

Dziś rozmawiałem z człowiekiem z Powertdi.pl
Polecił mi do tego setupu co mam szpryce 0,210 może mi wysłać 0,216 ale mówi że to bez sensu i przerost formy, więc zamawiam i zobaczymy co będzie dalej ale pewnie odwiedze Darona z Poniatowej i się to wystroi już na gotowo, mówi że dymu nie będzie.
Będzie porobione to opiszę co i jak.

Zamontowane wtryski 0,210 z powertdi.pl ustawione na 200bar, sprawdzałem , dym jest w dalszym ciągu, dawka ustawiona już na 8mg :-?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl