Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 26 cze 2012, 11:11

Ten silnik nie ma nawet czujnika spalania stukowego... Wszystko na czuja ? Jak ktoś przesteruje sterownik? Za pomocą jakich pomiarów ? Lambdy ?
To jest zła baza.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 26 cze 2012, 21:36

Te silniki nie maja natrysku na denko tloka, stopień spreżania odpowiedni pod doładowanie.
Jesli chcesz w niego pompować max 0,4 bara to śmialo zakladaj kompresor, moze być nawet m45. Koszta nie badą wcale az takie wysokie jesli zrobisz to samemu a przy okazji czegos sie nauczysz co zaowocuje w dalszych modach.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 26 cze 2012, 22:24

Nie trzeba stroić przy kompresorze? Jak tam z dawką nie będzie mu brakować paliwa w górym zakresie obrotów?

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 27 cze 2012, 14:14

!StaSiu pisze:Nie trzeba stroić przy kompresorze? Jak tam z dawką nie będzie mu brakować paliwa w górym zakresie obrotów?
Będzie mu brakować wszystkiego, chyba że troszkę się pobawić regulatorem ciśnienia paliwa...ale error gwarantowany.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 27 cze 2012, 14:18

Ja bym wolał turbo tylko właśnie brak tego natrysku oleju na denka tłoków mnie boli.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 27 cze 2012, 18:22

!StaSiu, można to łatwo "ominąć" wsadzając dół silnika od ABK tam jak się nie myle jest już natrysk oleju no i przy okazji powinno już z samej przekładki dołu przybyć kilka koni.
Tak na marginesie ile by przybyło koni przy montażu kompresora? Jakie to koszta i co potrzeba? Od jakiego pospolitego auta można by było dopasować części?

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 27 cze 2012, 21:23

Za dlugo by pisać, jest o tym caly projekt...

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 28 cze 2012, 17:34

Arturo997 sam blok z ABK, bo jak założysz cały dół, a najłatwiej cały słupek z ABK to automatycznie wzrasta stopień sprężania. ABK ma 10.4 czyli już lipa z doładowaniem, trzeba odprężać, a ABT ma 8.9 czyli idealnie pod doładowanie.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 cze 2012, 17:41

Załóż tloki od ABT do ABK i bedzie git :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 28 cze 2012, 18:12

Sam blok mi wystarczy i się poskłada :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl