Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 16 lut 2011, 19:43

ok dziękuje za odpowiedz
i życzę powodzenia z paczką

[ Dodano: 2011-02-16, 19:58 ]
a wiesz może czy ta pompa nie musi mieć jakiegoś chłodzenia? no bo w końcu jest po coś zatapialna

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 17 lut 2011, 10:02

BIT BIT pisze:ok dziękuje za odpowiedz
i życzę powodzenia z paczką

[ Dodano: 2011-02-16, 19:58 ]
a wiesz może czy ta pompa nie musi mieć jakiegoś chłodzenia? no bo w końcu jest po coś zatapialna
pierwsze słysze, że to jest pompa zatapialna :)

masz tam wejscie i wyjscie - podłączasz ją w przewód paliwowy...

JEST PRZESYLKA ! :)

W poniedziałek do pompiarza :)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 22 lut 2011, 11:39

Ross 11tka zlozona juz i bangla? :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 lut 2011, 16:34

Jakby co to też mam głowiczkę 11mm na zbyciu do pomp z 1.9 TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2011, 17:51

też jestem ciekaw jak to pracuje , proszę o raport
trepek pisze:Jakby co to też mam głowiczkę 11mm na zbyciu do pomp z 1.9 TDI :mrgreen:
może chcesz się wymienić :mrgreen: dam ci moją a ty mi dasz tą 11 :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lut 2011, 19:17

wujo1 pisze:też jestem ciekaw jak to pracuje , proszę o raport
trepek pisze:Jakby co to też mam głowiczkę 11mm na zbyciu do pomp z 1.9 TDI :mrgreen:
może chcesz się wymienić :mrgreen: dam ci moją a ty mi dasz tą 11 :-P
A po co mi 10'tka, skoro 10'tkę mam teraz w pompie? :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 24 lut 2011, 19:25

ale nie TAKA 10'tkę! :mrgreen: :shock:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lut 2011, 19:54

mrozoo pisze:ale nie TAKA 10'tkę! :mrgreen: :shock:
Po co mi pompa z nastawnikiem do TD? Wolę swoją mechaniczną pompę z Cromy 2.5 TD :-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 24 lut 2011, 22:15

Ross jak nr fali DE ?

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 28 lut 2011, 13:46

na razie się wszystko przeciąga... W zeszłym tygodniu gosc byl chory, a w tym tygodniu ma oblężenie zaleglych wozów... i może mnie na czwartek / piątek wcisnie, a jak nie to po weekendzie :cry:

W Szczecinie nie ma wyboru jeżeli chodzi o dobrych pompiarzy więc jestem skazany na czekanie.
Dam znać na forum jak bedzie po przeszczepie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 lut 2011, 22:54

orientujecie sie moze jakie parametry ma pompa z asv? wspominane 11mm?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 28 lut 2011, 23:13

Kolczat pisze:orientujecie sie moze jakie parametry ma pompa z asv? wspominane 11mm?
Zwykla 10mm, z tym, ze mloda bo ASV chyba wychodzilo od 2000r. 11mm szukaj w AHH/ALH ktore wychodzily z automatem, ponizej numery...
038130107JX / 038130107J

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 mar 2011, 08:40

poprostu mam jednego kolesia ktory montowal do 1z asv'ke i poleca ja szczegolnie pod wtryski 230tki

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 01 mar 2011, 09:20

pod 230tki to bym polecil ori 11mm:) Ewentualnie uderz do visiona to ci z twojej 10 zrobi 11 ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 mar 2011, 09:33

czyli kwestia zakladania asv'ki wiaze sie z tym ze moze nie byc tak przejarana, jednak gdybym zregenerowal moja ori to mialbym pewno lepsze niz uzywke asv?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl