wałek można zapodać ostrzejszy, uderz do świątka, robił takie.
chip daje radę. Szczególnie z wałkiem. Na Twoim miejscu, jeśli jesteś poważnie zainteresowany tuningiem tego auta, polecam zrobić przepustnicę, kolektor dolotowy, przepływkę zapodać większą, wtryskiwacze wysokoomowe + resistor pack out.
to tak na szybko.
ps. talerzyki tytanowe do dokręcania do 7 tysi są niepotrzebne, bo seria się do 7 dokręca.
Żeby dokręcić do 8, 8.5 tysi to jak najbardziej, bez tego się nie obejdzie jak i bez sprężynek mocniejszych.
[ Dodano: 2010-05-06, 23:29 ]
ponieważ zostałem poproszony:
polecam w sprawie tuningu 7A przejrzeć tą stronę:
http://translate.google.com/translate?j ... l=de&tl=pl
(uwaga na koślawe tłumaczenie google'a, jak ktoś chce po niemiecku w oryginale to polecam)
Co polecam do seryjnego silnika?
Obróbka przepustnicy
obróbka kolektora dolotowego
wywalenie odmy do osobnego catch can'a i odcięcie odmy z dolotu
przepływomierz z AAH
zimny dolot silikonowy i ze stożkiem + odseparowanie od ciepłego kolektora
chip z niemiec
wałki od świątka
nowe knocksensory
wtryskiwacze wysokoomowe i wywalenie resistorpacka
korekcja lekka ciśnienia paliwa
mały remont silnika

to tak na szybko
wg mojej opinii okolice 220 KM sa do osiągnięcia na tych modach.