to teraz ja polece z serią pytań:
Megasquirt 1V3.0 czy potrzebny do ng Megasquirt2V3.0 :?:
Jakie wtryski :?: Wedle uznania czy jakies konkretniejsze :?:
Listwe trzeba kupić czy przerabia się tą co jest bo nie czaje, czy przerabia się tą kupioną :?:
No i ile możemy uzyskać po takich modyfikacjach :?: Da się to tak +/- ocenić czy nie <ok>
Pozdro 8-)
[b3 2.3 NG] Modyfikacje - swap na 7A
A ja seria odpowiedzi :
Wystarczy MS1 PCB v.3.0
Listwe najlepiej kupic i przerobic. Najszybsza robota.
Megasquirt 1V3.0 czy potrzebny do ng Megasquirt2V3.0
Wystarczy MS1 PCB v.3.0
Własciwie wedle uznania, ale mozna przyjac takie z 2.0 16v np. opla beda graly idealnie (tylko ze 5 sztuk)Jakie wtryski Wedle uznania czy jakies konkretniejsze
Listwe trzeba kupić czy przerabia się tą co jest bo nie czaje, czy przerabia się tą kupioną
Listwe najlepiej kupic i przerobic. Najszybsza robota.
Ciezko mi to stwierdzic. Na pewno mozna zredukowac spalanie. A jaka moc jest osiagalna - trzeba by zmierzyc jakis silnik przed i po podpiecu standalone-aNo i ile możemy uzyskać po takich modyfikacjach Da się to tak +/- ocenić czy nie
[B3 Coupe] 23NG swap na 2.3 20V czy ma sens???
Widze ze temat podobny do mojego tyle ze u mnie coupe zamiast 90 i bez quattro....
Rozumiem ze w moim malenstwie jest pododbnie czy jednak zmiana silnika NG -> 7A w Coupe to bardziej skomplikowane i w jakich peieniadzach to ma sens... ???
Przekladke bede robil z 90 20V na Coupe NG
Bye the way bede mial wtedy 90 w skórach z silnikem NG /przebieg 11000 oryginalny/ do popchniecia .
No bo ja przy qpie zostane.... <urodziny>
Rozumiem ze w moim malenstwie jest pododbnie czy jednak zmiana silnika NG -> 7A w Coupe to bardziej skomplikowane i w jakich peieniadzach to ma sens... ???
Przekladke bede robil z 90 20V na Coupe NG
Bye the way bede mial wtedy 90 w skórach z silnikem NG /przebieg 11000 oryginalny/ do popchniecia .
No bo ja przy qpie zostane.... <urodziny>