Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 3A] Modyfikacje - swap na ACE

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

[Coupe 3A] Modyfikacje - swap na ACE

Post autor: wolf » 30 sty 2008, 13:20

witam wszystkich mam takie pytanko co do swapu czy wystarczy zmienic tylko komplet glowice czy raczej trzeba zmieniac caly silnik pytam bo nie wiem a chcialbym przeprowadzic taka zmiane
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 16:09 przez wolf, łącznie zmieniany 1 raz.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 31 sty 2008, 13:43

3A to chyba 8v wiec mase potrzebnych rzeczy do przerobienia go na 16v...
Tak po krótce:
-głowica
-tłoki
-cały tozrząd (szeroki pasek)
-Kolektory
-Wydech
-dolot
-ecu
-wtrysk (badź konwersja 16v na digi)

...i jeszcze pewnie by można dopisać...

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 06 lut 2008, 18:58

no i wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo wielkie dzieki ,wiec nie bede pajacowal tylko z niemcowni przytacham caly i bedzie po problemie

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 09 lut 2008, 10:11

ja dodam jeszcze do listy -chłodnice bo jest z prawej a nie centralnie

Luis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2007, 23:01
Imię: Michał
Lokalizacja: Wolbrom

Post autor: Luis » 20 mar 2009, 13:00

Chlodnica jest ta sama tylko wentylator sie rozni tym ze sa dwa niezalezne krotkie silniki a nie jeden duzy i pasek klinowy jak w 3a.

Poza tym czy ja wiem swap ze 113kucy na 137 to zadna rewelacja, lepiej zmodzic cos mocniejszego bez mechanicznego wtrysku bo tu juz nie ma zabardzo na czym podciagac.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 24 mar 2009, 00:20

Nie wiem czy taniej nie wyszło by zakupić cały kompletny silnik 6A/ACE, niż robić składaka i mam wątpliwości czy głowica z 16V podpasuje na blok z 8V, inna kwestia że jeżeli już bawić się w przekładki to na coś lepszego niż 16 zaworów i mechaniczny wtrysk, bo postęp nieznaczny w stosunku do tego co jest.

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 25 mar 2009, 18:17

no troche czasu mienelo od zalozenia tego tematu i sprawy maja sie tak ze faktycznie bedzie cos innego na chwile obecna nie moge nic robic bo autem smigam na codzien na jesien chce kupic a4 a tego zaczne robic zobaczymy co z tego bedzie

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl