Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
luki010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:13

[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T

Post autor: luki010 » 08 mar 2007, 20:13

Siemanko mam pytanie odnośnie turbiny bo mam silnik od s2 i chcialbym przerzucic turbo do mego 2.0 czy to warto ?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 20:35 przez luki010, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 08 mar 2007, 21:37

luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 mar 2007, 21:40

FranoF1 pisze:
luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam
Oj nie, w tym wypadku radze koledze takiego swapa jak Ty zrobiles czyli na 1.8T. Z 2.2T jest spoooooro roboty zważywszy, że kolega ma R4 pod maską a nie R5

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 28 kwie 2007, 16:43

można a czy warto jak zrobisz to sam i nie utnie sworzni tłoków i zgrasz wszystko no to git jak masz zapasowy silnik to ok koszta takiej przeróbki nie znam wiem tylko jak

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 30 kwie 2007, 21:51

uturbienie ABK? wydaje mi się że koszta byłyby gigantyczne, zdecydowanie SWAP! Ale myślę że naprawdę ciężko znaleźć zdrowego dawce S2, prędzej 1.8 T. Pozdrawiam!

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 02 maja 2007, 11:51

Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 02 maja 2007, 11:56

Misiek_Stce pisze:Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.
dlaczego 2,2t jest lepszy od 1,8t :?: uzasadnij to czyms...

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 02 maja 2007, 12:19

FranoF1, moze choćby mocą :?:

[ Dodano: 2007-05-02, 12:31 ]
Zważając na to ze silnik od S2 nie sa oszczędzane to wiadomo ze lepiej wsadzic 1,8T.
Bogatemu sie nie zabroni :-) Silnik S2 jest mocniejszy moim zdaniem ale nie wiem czy taki oszczędny :-) 1,8T ma tą przewagę ze jest duzo młodszy od takiego ktory ma pewnie w zanadżu kolegaluki010.
Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 02 maja 2007, 14:52

ale o jakim 1,8T mówisz :roll:
silniki są mniej awaryjne, niż słynne jednostki z esek :-P
są różne przedziały mocy 1,8T, 150, 163,180,210, 225 i 238 ps
słaba ta Twoja argumentacja :-|

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 02 maja 2007, 14:58

FranoF1, miałem na myśli taki jak Twoj w całkowitej serii.
Co do awaryjnosci masz rację. :-)
Jak kolega chce wstawic silnik ten co ma z S2 to nikt mu nie zabroni.
Wszystko się wiąze z zasobami portfela.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 03 maja 2007, 13:05

1.8 T potencjał do 500KM!!!! Po gruntownej przebudowie. Więc ja byłbym za 1.8 T taki w serii 180KM albo 225KM z turbinką K04 i powinno byc git.

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 17:13

po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej

pewnie mi sie oberwie za ten post :)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 04 maja 2007, 22:09

ClNEK pisze:po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej

pewnie mi sie oberwie za ten post :)
Raczej z 1.8T o mocy 180KM i wyżej. Miały mocniejszy układ korbowo- tłokowy i można je było lepiej kręcić.

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 23:19

a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 05 maja 2007, 11:04

ClNEK pisze:a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?
1.8T ANB 1999-2001 110KW- 150KM
1.8T APU 1998-2001 110KW- 150KM
1.8T AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T AJL 1997-2001 132KW- 180KM
1.8T quatro AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T quatro AJL 1998-2000 132KW- 180KM

Wszystkie montowane a A4.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl