[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T
[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T
Siemanko mam pytanie odnośnie turbiny bo mam silnik od s2 i chcialbym przerzucic turbo do mego 2.0 czy to warto ?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 20:35 przez luki010, łącznie zmieniany 2 razy.
Oj nie, w tym wypadku radze koledze takiego swapa jak Ty zrobiles czyli na 1.8T. Z 2.2T jest spoooooro roboty zważywszy, że kolega ma R4 pod maską a nie R5FranoF1 pisze:...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2Tluki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
dlaczego 2,2t jest lepszy od 1,8t :?: uzasadnij to czyms...Misiek_Stce pisze:Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
FranoF1, moze choćby mocą :?:
[ Dodano: 2007-05-02, 12:31 ]
Zważając na to ze silnik od S2 nie sa oszczędzane to wiadomo ze lepiej wsadzic 1,8T.
Bogatemu sie nie zabroni Silnik S2 jest mocniejszy moim zdaniem ale nie wiem czy taki oszczędny 1,8T ma tą przewagę ze jest duzo młodszy od takiego ktory ma pewnie w zanadżu kolegaluki010.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-05-02, 12:31 ]
Zważając na to ze silnik od S2 nie sa oszczędzane to wiadomo ze lepiej wsadzic 1,8T.
Bogatemu sie nie zabroni Silnik S2 jest mocniejszy moim zdaniem ale nie wiem czy taki oszczędny 1,8T ma tą przewagę ze jest duzo młodszy od takiego ktory ma pewnie w zanadżu kolegaluki010.
Pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Raczej z 1.8T o mocy 180KM i wyżej. Miały mocniejszy układ korbowo- tłokowy i można je było lepiej kręcić.ClNEK pisze:po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej
pewnie mi sie oberwie za ten post