[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - turbina k03 czy T2
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - turbina k03 czy T2
tak jak wyżej myśle nad zmiana turbinki z t2 ostro skatowanego ma juz spore luzy na boki
i znalazłem ze w golfach 3 i caddym były tyrbiny kkk k03
co myslicie o tych turbinach
i znalazłem ze w golfach 3 i caddym były tyrbiny kkk k03
co myslicie o tych turbinach
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 13:13 przez gruszek01, łącznie zmieniany 2 razy.
mam caddy z takim turbo
i smiga o niebo lepiej od 1z nawet jak mam na plecach z 800kilo ładunku
jak podłączyłem manometr to moment i tam jest 1,2 1,3 bara puznij spada i znowu narazta tak do 1,1
moje t2 strasznie gwiżdze jak karetka nawet jak nagrzane
podejdzewam ze ma gdzies przedmuch
a co z GT1544S lepsza czy gorsza od t2
i smiga o niebo lepiej od 1z nawet jak mam na plecach z 800kilo ładunku
jak podłączyłem manometr to moment i tam jest 1,2 1,3 bara puznij spada i znowu narazta tak do 1,1
moje t2 strasznie gwiżdze jak karetka nawet jak nagrzane
podejdzewam ze ma gdzies przedmuch
a co z GT1544S lepsza czy gorsza od t2
gt15 a gt1544s od lublina to dwie rozne rzeczy, powiem ci tak najtrudniej jest dorobic flansze pod kolektor wydechowy, reszta to pikus. Z przewodami olejowymi to bedzie tak ze doplyw bedzie na 99% pasowal, a splyw nie koniecznie, ale tam zastosujesz sobie przewod gumowy olejoodporny i masz z glowy:)))