Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - turbina k03 czy T2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - turbina k03 czy T2

Post autor: gruszek01 » 18 wrz 2009, 10:52

tak jak wyżej myśle nad zmiana turbinki z t2 ostro skatowanego ma juz spore luzy na boki
i znalazłem ze w golfach 3 i caddym były tyrbiny kkk k03
co myslicie o tych turbinach
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 13:13 przez gruszek01, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 18 wrz 2009, 20:37

jezeli jest to te K03 co wychodzilo w AAZ'etach, to jest ono strasznie malutkie. Jesli nie myslisz nad chipem auta to smialo. Ale lepszym rozwiazaniem wg mnie bylo by wrzucenie T2...

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 19 wrz 2009, 09:24

wyglada bardzo podobnie jak nie identycznie jak k03 z aaz, ja bym tam pakowal T2...

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 19 wrz 2009, 14:18

mam caddy z takim turbo
i smiga o niebo lepiej od 1z nawet jak mam na plecach z 800kilo ładunku
jak podłączyłem manometr to moment i tam jest 1,2 1,3 bara puznij spada i znowu narazta tak do 1,1
moje t2 strasznie gwiżdze jak karetka nawet jak nagrzane
podejdzewam ze ma gdzies przedmuch
a co z GT1544S lepsza czy gorsza od t2

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 19 wrz 2009, 16:06

gt15xx lepsze i wydajniejsze. Ma juz wirnik z lekkich stopow i powinna sie naprawde b. szybko wkrecac. T2 to stara solidna konstrukcja:)

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 20 wrz 2009, 00:56

ale do gt 15 jest inny kolektor?
a czy da rade podpia rury (czy sa takiej samej srednicy co w t2

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 20 wrz 2009, 01:28

rury to najmniejszy problem, zeby ja osadzic na kolektorze bankowo trzeba dorabiac flansze

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 21 wrz 2009, 16:34

w nowszych 1z były własnie gt 15 wiec chciałem kolektor od nowszego 1z i turbine
inna jest flansza róry wydechowej ale to nie problem migomat mam
a jak z przewodami olejowymi?????????

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 21 wrz 2009, 16:47

gt15 a gt1544s od lublina to dwie rozne rzeczy, powiem ci tak najtrudniej jest dorobic flansze pod kolektor wydechowy, reszta to pikus. Z przewodami olejowymi to bedzie tak ze doplyw bedzie na 99% pasowal, a splyw nie koniecznie, ale tam zastosujesz sobie przewod gumowy olejoodporny i masz z glowy:)))

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 21 wrz 2009, 19:20

ja chce ta z 1z a nie lublina

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl