Jak wiadomo w miarę jedzenia apatyt rośnie, żeby się nie bawić w podjadanie jaki "tunning" polecacie ? AFN + końcówki 216 WZM z allegro (Wrocław) czy iśc dalej 230/260 + wymiana turbo ? Kiedyś pisałem z Krzysiek84 o wtryskach z Volvo. Autem chcę się cieszyć przez kolejne parę lat, dlatego chcę podejśc do tego z głową ,ale również się nie żałować ,że mogłem iść w więcej mocy. Zbyt długo z tym zwlekam, $$ jest gotowy, brak tylko planu i specjalisty który by go zrealizował.
Apropo ciekawi mnie ,czy taka modyfikacja ma wpływ na to ,że auto nie dostanie status zabytku w przyszłości ?
edit: http://allegro.pl/0-216-sportowe-wtrysk ... 23658.html
"MOC JAKĄ MOŻNA UZYSKAĆ NA TAKICH WTRYSKIWACZACH 0.216 TO NAWET 170 KM !!"
Nie przesada z tą mocą ? Może bezpośrednio powinnienem zwrócić się do niego o porady i jakiś projekt, miał ktoś z tym styczność ?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wtryski 216, a może 230?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5491
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Same wtryski 170 km nie dadzą,
Turbo i tak musisz zmieniać , gdyż T15 nie da rady.
Najlepiej byłoby iść w GT 1549s , wtryski 216-tki , fmic obowiązkowo i mozna stroić , pod warunkiem, że sprzęgło da rade , jak nie , to też nie owijamy w bawełnę i montować custom 240 mm.
Pompe też przydałby się zmienić na Afn z głowiczką 11 mm.
Nie zapomnij o hamulcach , tarcza minimum 280 wentylowana i nowy płyn.
Wtedy na takim zestawieniu 170 km wyjdzie i moment obrotowy z 320 lub nawet więcej Nm , wszystko zależy od osoby która będzie potem stroić Ci auto.
Turbo i tak musisz zmieniać , gdyż T15 nie da rady.
Najlepiej byłoby iść w GT 1549s , wtryski 216-tki , fmic obowiązkowo i mozna stroić , pod warunkiem, że sprzęgło da rade , jak nie , to też nie owijamy w bawełnę i montować custom 240 mm.
Pompe też przydałby się zmienić na Afn z głowiczką 11 mm.
Nie zapomnij o hamulcach , tarcza minimum 280 wentylowana i nowy płyn.
Wtedy na takim zestawieniu 170 km wyjdzie i moment obrotowy z 320 lub nawet więcej Nm , wszystko zależy od osoby która będzie potem stroić Ci auto.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5491
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
tak to jest ory przerobione jest to w stanie zrobić każdy ale szczerze nie ma sensu wyjdzie 200 zł taniej niżeli kupić gotowy zestaw i można zapomnieć o sprzęgle.
Jeżeli ktoś chce coś więcej wiedzieć to mam też dosyć pomodzonego tdi było 165 koni i 395 niuta ale po dodaniu tłoczku 11 nie wiem ile jest ale koledzy UWAGA! miałem okazję pościgać się z samochodem leonem słynnym silnikiem arl zrobiony w firmie ecu project wrocław nie obrażając nikogo ale rzekomo autko miał kolega zrobione na około 200 koni i 400 niutonometrów to powiem tyle z kreski mnie brał bo miał procedurę startu i boost loader (im wyższy bieg tym większe doładowanie) ale startujac z 60 km 3 bieg no mijałem go o auto aaa ja mam program od kostrza:) który podobno gotowce robi bo i takie informacje usłyszałem .
Jeżeli ktoś chce coś więcej wiedzieć to mam też dosyć pomodzonego tdi było 165 koni i 395 niuta ale po dodaniu tłoczku 11 nie wiem ile jest ale koledzy UWAGA! miałem okazję pościgać się z samochodem leonem słynnym silnikiem arl zrobiony w firmie ecu project wrocław nie obrażając nikogo ale rzekomo autko miał kolega zrobione na około 200 koni i 400 niutonometrów to powiem tyle z kreski mnie brał bo miał procedurę startu i boost loader (im wyższy bieg tym większe doładowanie) ale startujac z 60 km 3 bieg no mijałem go o auto aaa ja mam program od kostrza:) który podobno gotowce robi bo i takie informacje usłyszałem .