[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- pawełek
- Forum Audi 80
- Imię: paweł
- Kontakt:
Pisałem w swoim temacie, ale tu raczej więcej osób zagląda
Nie znam się aż tak na amortyzatorach, może ktoś z Was coś wyczai z tego filmiku:
Pierwszy amortyzator to ten mokry/spocony/wylany - odbija szybko
Drugi jest cały suchy i tak wolno odbija.
Najprawdopodobniej "mokry" amortyzator jest do wymiany. Będę musiał zaopatrzyć się w ściągacz i go sprawdzić...
Pisałem do kilku firmy, które zajmują się regeneracją amortyzatorów - odpisały tak:
Myślałem, że spokojnie założe po kupnie wszystko do samochodu a tu okazuję się, że nie...
Z góry dzięki za info na temat firmy, regeneracji itp
Nie znam się aż tak na amortyzatorach, może ktoś z Was coś wyczai z tego filmiku:
Pierwszy amortyzator to ten mokry/spocony/wylany - odbija szybko
Drugi jest cały suchy i tak wolno odbija.
Najprawdopodobniej "mokry" amortyzator jest do wymiany. Będę musiał zaopatrzyć się w ściągacz i go sprawdzić...
Pisałem do kilku firmy, które zajmują się regeneracją amortyzatorów - odpisały tak:
Witam,
Z tego co Pan pisze oraz z filmu który Pan zamieścił, wygląda na to że
ten amortyzator który szybko odbija jest uszkodzony. Zadaniem amortyzatora
jest właśnie to żeby odbijał pomału. Najlepiej jakby przesłał Pan te
amortyzatory do sprawdzenia, wtedy będziemy wiedzieć na 100%. Koszt
regeneracji takiego amortyzatora to 330 zł/szt.
Witam. Jezeli odbija a sie poci to nie mozna na nim jezdzic. Odbija dlatego, poniewaz sprezyna go wyciaga...Amortyzator generalnia do regeneracji. Z tego co zobaczylem, to regulacja twardosci u gory? Koszt regeneracji 150-200zl od sztuki, rok gwarancji na usluge. Prosilbym jednak sprawdzic jeszcze stan tloczysk, czy nie posiadaja wzerow itp.
Czy ktoś z Was regenerował amory? Ma lub zna jakąś tanią i dobrą firmę, którą poleca?Witam. Proszę na początek wyregulować twardość amortyzatorów,i sprawdzić czy cos się zmieniło,oba musza być tak samo wyrególowane.