[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Pisałem w swoim temacie, ale tu raczej więcej osób zagląda
Nie znam się aż tak na amortyzatorach, może ktoś z Was coś wyczai z tego filmiku:
Pierwszy amortyzator to ten mokry/spocony/wylany - odbija szybko
Drugi jest cały suchy i tak wolno odbija.
Najprawdopodobniej "mokry" amortyzator jest do wymiany. Będę musiał zaopatrzyć się w ściągacz i go sprawdzić...
Pisałem do kilku firmy, które zajmują się regeneracją amortyzatorów - odpisały tak:
Myślałem, że spokojnie założe po kupnie wszystko do samochodu a tu okazuję się, że nie...
Z góry dzięki za info na temat firmy, regeneracji itp
Nie znam się aż tak na amortyzatorach, może ktoś z Was coś wyczai z tego filmiku:
Pierwszy amortyzator to ten mokry/spocony/wylany - odbija szybko
Drugi jest cały suchy i tak wolno odbija.
Najprawdopodobniej "mokry" amortyzator jest do wymiany. Będę musiał zaopatrzyć się w ściągacz i go sprawdzić...
Pisałem do kilku firmy, które zajmują się regeneracją amortyzatorów - odpisały tak:
Witam,
Z tego co Pan pisze oraz z filmu który Pan zamieścił, wygląda na to że
ten amortyzator który szybko odbija jest uszkodzony. Zadaniem amortyzatora
jest właśnie to żeby odbijał pomału. Najlepiej jakby przesłał Pan te
amortyzatory do sprawdzenia, wtedy będziemy wiedzieć na 100%. Koszt
regeneracji takiego amortyzatora to 330 zł/szt.
Witam. Jezeli odbija a sie poci to nie mozna na nim jezdzic. Odbija dlatego, poniewaz sprezyna go wyciaga...Amortyzator generalnia do regeneracji. Z tego co zobaczylem, to regulacja twardosci u gory? Koszt regeneracji 150-200zl od sztuki, rok gwarancji na usluge. Prosilbym jednak sprawdzic jeszcze stan tloczysk, czy nie posiadaja wzerow itp.
Czy ktoś z Was regenerował amory? Ma lub zna jakąś tanią i dobrą firmę, którą poleca?Witam. Proszę na początek wyregulować twardość amortyzatorów,i sprawdzić czy cos się zmieniło,oba musza być tak samo wyrególowane.
Regeneracja tylko i wyłącznie pary amortyzatorów z jednej osi(2x 75 zł)-150 zł
gwarancja rozruchowa-5 dni
po wysłaniu amortyzatorów mogę stwierdzić w jaki są stanie i czy nadają się do regeneracji.
Myślałem, że spokojnie założe po kupnie wszystko do samochodu a tu okazuję się, że nie...
Z góry dzięki za info na temat firmy, regeneracji itp
Ja regenerowałem wkłady u mnie w mieście, kontaktu nie podam bo sam już nie mam i człowiek starszawy.
Nie ma opcji na ogarnięcie wysyłki etc. ale jestem zadowolony zapłaciłem po 250 PLN
za sztukę, ale sprawują się jak nowe (były naprawdę w opłakanym stanie).
Myślę, że za wkłady KW zapłacił bym więcej.
Nie ma opcji na ogarnięcie wysyłki etc. ale jestem zadowolony zapłaciłem po 250 PLN
za sztukę, ale sprawują się jak nowe (były naprawdę w opłakanym stanie).
Myślę, że za wkłady KW zapłacił bym więcej.
Ja szukałem magika do zregenerowania amorów KONI regulowanych od góry i się poddałem, nikt się tego nie chce podjąć, Maroonio rozkręcił jeden, ale to nie takie proste by go ogarnąć. Dlatego odpuściłem.
Lepiej kupić nowe (jeśli Ci się uda trafić).
ślepak, co do opon i obcierania, to ja też kupiłem nowe, ale nic nie przycierało. Zapewne inna charakterystyka tłumienia. Ja miałem twardo, a Ty bardzo mięciutko.
PS próbowałem tak mój gwint ugiąć - nie było szans nawet we dwóch Ponadto w żółtych KONI regulowana jest kompensacja odbicia, więc ten drugi z filmiku może mieć na max twardo, a pierwszy na miękko. Miałem taki sam problem i naprawa nie miała sensu.
PS2 w czarnej coupe ze zdjęcia mojego caba na zimówkach siedzi już V8 ABZ ;]
Lepiej kupić nowe (jeśli Ci się uda trafić).
ślepak, co do opon i obcierania, to ja też kupiłem nowe, ale nic nie przycierało. Zapewne inna charakterystyka tłumienia. Ja miałem twardo, a Ty bardzo mięciutko.
PS próbowałem tak mój gwint ugiąć - nie było szans nawet we dwóch Ponadto w żółtych KONI regulowana jest kompensacja odbicia, więc ten drugi z filmiku może mieć na max twardo, a pierwszy na miękko. Miałem taki sam problem i naprawa nie miała sensu.
PS2 w czarnej coupe ze zdjęcia mojego caba na zimówkach siedzi już V8 ABZ ;]
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
wystarczy troche poszukać, a nie zadawać kolejne tysięczne pytanie na ten sam temat :roll:slugs pisze:czy gwint na tył od Golfa 2/3 na pewno podejdzie P&P do Coupe w ośce?
bardzo proszę o info od osób, które wiedzą, a nie sądzą, że wiedzą
https://audi80.pl/b3-zawieszenie-gwi ... 365,45.htm pare postów niżej nawet masz zdjęcie jak taki zawias jest założony w coupe
witam ja zrobiłem sobie gwinta sam jeżdżę już drugi rok nic się nie urwało i z własnego doświadczenia odpowiem na kilka pytań najlepsze do przeróbki na gwint do audi jest zawieszenie od pasata b3 b4 takie składane z 2 sprężyn (twarda mieka) a po drugie znalazłem na złomie ori zawias kw i wkłady do tego zawieszenie pasują również od poasata b3 b3 idealnie wiec nie ma co szukać i regenerować jak kos chce mogę zdjęcia porobić jakie zawieszenie z pasata ma takie same wkłady jak ori kw audi
To dawaj wklejaj foto.Nyga69xd pisze:witam ja zrobiłem sobie gwinta sam jeżdżę już drugi rok nic się nie urwało i z własnego doświadczenia odpowiem na kilka pytań najlepsze do przeróbki na gwint do audi jest zawieszenie od pasata b3 b4 takie składane z 2 sprężyn (twarda mieka) a po drugie znalazłem na złomie ori zawias kw i wkłady do tego zawieszenie pasują również od poasata b3 b3 idealnie wiec nie ma co szukać i regenerować jak kos chce mogę zdjęcia porobić jakie zawieszenie z pasata ma takie same wkłady jak ori kw audi
ps. wszystkie gwinty składają się z dwóch sprężyn, no dobra większość
dobra zapomniałem dodać ze od golfa i od pasata a z wkładami jutro porobię foto i wkleję bo sam zdziwko miałem jak kupiłem gwinta od pasata bo mi sprężyny potrzebne były i z ciekawości wkłady od ori kw przełożyłem i sie okazało to samo ale jutro jak znajdę chwile to foto porobię bo możne to sie komuś przydać