Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 09 kwie 2013, 17:04

witam mam pytanko jak bezpieczne skrucic mcpersona, w ktorym miejscu ciac, o ile itd. i jakie wklady podchodza :?: z gory dziekuje za info

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 09 kwie 2013, 17:19

bendek88 pisze:witam mam pytanko jak bezpieczne skrucic mcpersona, w ktorym miejscu ciac, o ile itd. i jakie wklady podchodza :?: z gory dziekuje za info
Dlaczego chcesz ciąć? ;-)

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 09 kwie 2013, 17:22

narazie nie chce :mrgreen: a dlaczego to tak na przyszlosc gdyby chcial zejsc jeszcze nizej :-P i nie wiem czy to jakas grubsza robota czy nie

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 09 kwie 2013, 19:10

jak ciac lage to tylko pod gwint

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 09 kwie 2013, 19:17

Pytanko do obeznanych w temacie, panowie co to może być za sprężyna tzn. ile obniżająca 40 czy 60?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 10 kwie 2013, 00:03

pawełek pisze:Pytanko do obeznanych w temacie, panowie co to może być za sprężyna tzn. ile obniżająca 40 czy 60?
Powertech?
http://www.powertech.de/gutachten/downl ... 27-052.pdf

Języka wroga nie znam to musisz sam rozszyfrować po Helmuciemu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 10 kwie 2013, 12:08

O proszę, to są powertechy? ;-) Myślałem, ze jakieś czerwone mts czy coś :-P zobaczę, może jest gdzies bardziej widoczny nr...

Jest coś takiego:

AU 028 HA --- 28/99 B

Obrazek

Tylko za wiele mi to nie mówi...

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 15 kwie 2013, 02:58

Witam, mam szybkie pytanie.. do jakiego stopnia moge poskladac 2 zawieszenie, zeby bylo jak najmniej roboty przy przekladaniu ori zawiasu na kit'a..? tyl moze byc poskladany caly? Co z przodem..?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 kwie 2013, 07:07

do poduszek amortyzatorow jak bedziesz mial kolumne poskladana do wtedy tylko sicagasz swoja i wrzucasz nowy kit, o ile masz druga kolumne do ktorej wrzucisz amor zalozysz sprezyne i dolozysz talerzyk i wspomniana wzesniej poduszke

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 16 kwie 2013, 13:40

Panowie czy to mozliwe zeby w ori gwincie kw roznil sie kat pomiedzy mocowaniem do piasty na 2 sruby a mocowaniem koncowki drazka w porownaniu do serii?

Zalozylem wczoraj wieczorem przod KW i zbieznosc sie wysypala konkretnie oba kola patrza na zewnatrz? ma ktos jakis pomysl?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 kwie 2013, 13:54

nie do piasty tylko do zwrotnicy, jasne ze mialem ten problem dlatego mam dwa prawe drazki kierownicze - prawe bo sa krotsze niz lewe, mi zbieznosc uciekla tylko od strony kierowcy, a jak u Ciebie teraz jest to juz niestety nie wiem bo nie napisales wszystkiego

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 16 kwie 2013, 14:44

Wyglada jakby wlasnie lewa uciekla i to dosc sporo.
Dzis wymienie gorne mocowania amora i podjade jutro na zbiezke moze uda sie wyregulowac.

Chyba ze nie ma az takiej regulacji na ori lewym drazku i trzeba wymieniac?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 kwie 2013, 14:51

mozesz probowac sam albo skorzystac z mojej rady i nie placic trzy razy za zbieznosc, tak jak ja to zrobilem

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 16 kwie 2013, 15:06

Dlatego pytam czy jest wgl opcja zrobic to na ori lewym?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 16 kwie 2013, 20:27

Dobra dziś strugałem gwinta, powiem wam ,że wyszło ok (chyba się tym zawodowo zajmę <ok> )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl