[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
dzieki temu skrzywieniu jest on krotszy dlatego da sie to zalozyc, ale zanim kupisz nowy lewy to przeloz ten ktory masz i sproboj sprawdzic czy regulacja bedzie przechodzic przez os na lewo i prawo, czyli czy bedziesz umial zrobic zbiezno i rozbiezne kolo no i przy okazji sprawdzisz czy Ci o nic nie zahaczy w drodze do magla
Wiec tu masz kilka rozwiazan wszystko zalezy jak nisko chcesz zejsc przerabiajac przednie kolumny mozesz je skrocic, i wtedy potrzebujesz innych krotrzych wkladow, ja osobiscie mam przerobione przednie kolumny bez skracania i wklady ta technixy do caba, a sprezyny progresywne od gwinty audi a6,
a tyl mam wlasnej konstrukci :mrgreen: zrobiony na amortyzatorach ta technix do caba, i sprezynach od gwintu z golfa 3,
tak jak na rys. nagwintowalem rure o glugosci ok 30cm i 25cm gwintu a srednicy wew, taka by ciasno wlozyc na amortyzator (amor ma 40mm)i zalepiona od gory z otworem 20mm, do tego nakretki niestety nie mam foto ale gwint jest juz na auci i po pierwszych jazdach jest duzo twardszy nich kit ta technixa ktory mialem wczesniej, a co do regulacji to jest ona naprawde duzo <ok> tak to wyglada u mnie
a tyl mam wlasnej konstrukci :mrgreen: zrobiony na amortyzatorach ta technix do caba, i sprezynach od gwintu z golfa 3,
tak jak na rys. nagwintowalem rure o glugosci ok 30cm i 25cm gwintu a srednicy wew, taka by ciasno wlozyc na amortyzator (amor ma 40mm)i zalepiona od gory z otworem 20mm, do tego nakretki niestety nie mam foto ale gwint jest juz na auci i po pierwszych jazdach jest duzo twardszy nich kit ta technixa ktory mialem wczesniej, a co do regulacji to jest ona naprawde duzo <ok> tak to wyglada u mnie
Nie wiem jak w cabie ale u mnie regulacji jest duzo na ori lewym, wkrecilem na szybko koncowke wczoraj o 7 obrotow i jest praktycznie rowno a jeszcze ma 1cm luzu plus mozna wkrecic jeszcze w drazek plus prawa strona. Takze chyba sie obejdzie, brak czasu zeby gorne mocowania zmienic wiec i pojechac do zbieznosci do 16Kolczat pisze:dzieki temu skrzywieniu jest on krotszy dlatego da sie to zalozyc, ale zanim kupisz nowy lewy to przeloz ten ktory masz i sproboj sprawdzic czy regulacja bedzie przechodzic przez os na lewo i prawo, czyli czy bedziesz umial zrobic zbiezno i rozbiezne kolo no i przy okazji sprawdzisz czy Ci o nic nie zahaczy w drodze do magla
Problem byl taki ze o 22 przy lampce zalozylem cale mcpersony i po ruszeniu okazalo sie ze lewe kola jest w dupiu. Dlatego pytalem czy mozliwe ze te kolumny KW maja inne katy. Wczoraj dopiero znalazlem chwile znow wieczorem przy lampce zeby to troche podkrecic i na szczescie jest na tyle regulacji na ori drazkach/koncowkach. Takze juz problemu jako takiego nie ma, dziwil mnie tylko fakt roznych katow pomiedzy ori a KW i to chyba tylko w lewej stronie.
Z innej beczki jak ma sie dogiecie wewnetrznych krawedzi blotnika do pekania lakieru na krawedzi(zalamaniu) ?
Z innej beczki jak ma sie dogiecie wewnetrznych krawedzi blotnika do pekania lakieru na krawedzi(zalamaniu) ?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
w sprawie blotnikow jestem w ciaglym kontakcie z Nikkim, bo on to juz robil bez pekania lakieru, akutalnie czekam na powrot gwintu na tyl auta i bede sie musial uporac z tymi blotnikami, ze wstepnych analiz wynika ze nalezy zdjac nadkole, bardzo dokladnie i skrupulatnie wyczyscic wneke gdzie lezec ma nadkole i nastepnie przytrzymujac blotnik od zewnatrz zacac go wystukiwac gumowym mlotkiem od wewnatrz do efektu nas zadowolajacego, jendak nie przesadzajac bo nadkole musi tam powrocic bo istnieje mozliwosc ze bedzie luzne bo jednak w tym miejscu jest jakies miejsce potrzymujace, ale dokladnie co i jak bede wiedzial moze jutro wieczorem