[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
czyli albo wklasy z astry tak albo tne wiecej niz 4 cm i daje dluzsza tuleje tak? mam jeszcze mozliwosc zalatwienia sprezyn od e46 podobno krotszeskoti pisze:Wkłady z opal astry są niby krótsze czyli albo obetniesz tak jak ja 4 cm i dasz tuleje krótszą lub druga opcja obetniesz więcej jak 4cm a tuleja będzie dłuższa czyli większy zakres będziesz mieć.
jak utniesz pod wąsem a u góry zostawisz OEM wysokość to będzie u Ciebie podobnie jak u skoti'ego jeśli chodzi o wysokość żeby zejść niżej musisz koniecznie skracać kolumnę i dawać krótsze wkłady a kto wie czy nie pojawią się wtedy inne problemy natury technicznej jak nie mieszcząca się półoś czy ocierania wahacza o stabi czy inne problemy które możesz mieć. Najlepsza długość sprężyn to moim zdaniem 18 cm aha i musisz solidnie odboje wyrzeźbić ja u siebie będę miał 2 krążki z poliuretanu o grubości 10mm bez krótszych wkładów i krótszej lagi maks obniżenie to -80 moim zdaniem, ale przy Twoich zapędach to pewnie będzie mało
PS: skoti o którą astrę Ci chodzi ? A może z calibry by podeszły i były krótsze ? Calibra ma niemal identyczne masy co nasze Audiczki a zasadniczo budowa zawieszenia w oplach była taka sama kadet/astra/calibra różnica to twardości wkładów/sprężyn
PS: skoti o którą astrę Ci chodzi ? A może z calibry by podeszły i były krótsze ? Calibra ma niemal identyczne masy co nasze Audiczki a zasadniczo budowa zawieszenia w oplach była taka sama kadet/astra/calibra różnica to twardości wkładów/sprężyn
Raczej to nie jest możliwe widziałeś kolumnę golfa i audi?!Przybysz pisze:No dobra a jakbym przespawal wasy od b2 do gwintu od golfa mk2? 8cm moze na poczatku byc ale wiadomo apetyt rosnie w miare jedzenia do tego pewnie zmiana felg bedzie nie raz wiec chcialem sobie zostawic jakies pole manewru Czyli musze znalezc krotsze wklady i krotsze sprezyny tak?
Tak sprężyny muszą być krótsze najlepiej z 17-18cm max wkłady będziesz miał jak kupisz używkę gwint chyba ,że je pogonisz i dopasujesz se z żłopla :mrgreen:
Panowie rozkręciłem przód z gwintu FK i amorki w średnim stanie (można jeździć ale mogą trochę gorzej tłumić) okazały się firmy KYB o numerze 663009 CK19 druga strona miała oznaczenie CK23. Czy jest jakaś różnica miedzy nimi, bo w wymiarach nie ma żadnej, dodatkowo wujek google powiedział że to olejowe amorki do VW GOLF I,JETTA I, SCIROCCO.
[ Dodano: 2014-03-29, 15:41 ]
Myślę bazą gwintu FK była seryjna kolumna Audi, są na nim wytłoczone te same znaki co na mojej ori kolumnie.
[ Dodano: 2014-03-29, 15:41 ]
Myślę bazą gwintu FK była seryjna kolumna Audi, są na nim wytłoczone te same znaki co na mojej ori kolumnie.
Czyli Panowie mozna zrobic tak jak skoti tylko dac nizsza sprezyne i amor tak? np z astry?
Jakby bardziej skrocic dol lagi a ponad przyspawac wiecej gwintu?
Moze tez by skrocic orginaln lage nagwintowac ja i dac krotsze wklady i sprezyny? Daloby rade przespawac ucho od kolumny do gwintu?
Czlowiek chce robic a nie wie jak:P
Przod nie podejdzie do b2 od jetty 1???
Jakby bardziej skrocic dol lagi a ponad przyspawac wiecej gwintu?
Moze tez by skrocic orginaln lage nagwintowac ja i dac krotsze wklady i sprezyny? Daloby rade przespawac ucho od kolumny do gwintu?
Czlowiek chce robic a nie wie jak:P
Przod nie podejdzie do b2 od jetty 1???
Wkłady do gwintu w astrze f mają długość 32cm, 44mm średnica, ale dostanie takich wkładów też nie jest łatwym tematem.
W chwili obecnej są do sprzedania 2 wkłady z gwitnu FK do astry f. Stan idealny, cena 250zł + przesyłka. Jak by ktoś był był zainteresowany to na pw mogę podać namiary
EDIT:
Co do zawiasu z kadetta. Raczej nie zda egzaminu w audi. Astra na zawiasie z kadetta siadała około 2cm niżej, więc takie amory długo w audi nie wytrzymają.
Jeżeli chodzi zawias z calibry to z tego co pamiętam sprężyny są dłuższe i tak samo jest z wkładami, ale tego nie jestem pewien na 100%. Jeżeli znajdę info na ten temat na forum astry to dam znać
W chwili obecnej są do sprzedania 2 wkłady z gwitnu FK do astry f. Stan idealny, cena 250zł + przesyłka. Jak by ktoś był był zainteresowany to na pw mogę podać namiary
EDIT:
Co do zawiasu z kadetta. Raczej nie zda egzaminu w audi. Astra na zawiasie z kadetta siadała około 2cm niżej, więc takie amory długo w audi nie wytrzymają.
Jeżeli chodzi zawias z calibry to z tego co pamiętam sprężyny są dłuższe i tak samo jest z wkładami, ale tego nie jestem pewien na 100%. Jeżeli znajdę info na ten temat na forum astry to dam znać