[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zawor blow off
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zawor blow off
Dostałem dzisiaj od kolegi zawór upustowy blow off, załozyłem go, ale ku mojemu zdziwieniu nie ma efektu dzwiekowego...dla czego? Jedyny efekt to po przekroczeniu jakiejś wartości doładowania upuszcza cały czas powietrze-czyli trace moc <ok> Podłaczenie jest nastepujące jedne koniec na weżu wychodzącym z IC plus jakiś weżyk cisnieniowy od góry wpiety zaraz za przepływke.O co z tym chodzi?? Może źle go założyłem, może coś jeszcze cza podłaczyć. A moze ktoś ma schemat jak to sie podłacza.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:09 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
minon1 dopiero pisałeś że celem ma być psst 10minut później zmieniasz zdanie,a tak w ogóle to napisałem że ma upuszczać powietrze z doładowania żeby np.węzy nie pozrucało i nie uwaliło czegoś i kolega Solskier napisał o blow-offie w TDIku i o dźwięku o który mu chodzi czyli o Pssst,to czemu przeskakujesz na benzyniaki :?:
w TDI tylko pssssssssssss jak najbardziejRaKo pisze:minon1 dopiero pisałeś że celem ma być psst 10minut później zmieniasz zdanie,a tak w ogóle to napisałem że ma upuszczać powietrze z doładowania żeby np.węzy nie pozrucało i nie uwaliło czegoś i kolega Solskier napisał o blow-offie w TDIku i o dźwięku o który mu chodzi czyli o Pssst,to czemu przeskakujesz na benzyniaki :?:
Jeśli tylko pssst to spoko :mrgreen:
tu mamsz coś o montażu...
http://www.hoberg.at/diesel-bov.html
http://www.misterdotcom.info/smart/Down ... Ventil.pdf
tu mamsz coś o montażu...
http://www.hoberg.at/diesel-bov.html
http://www.misterdotcom.info/smart/Down ... Ventil.pdf
RaKo pisze:minon1 dopiero pisałeś że celem ma być psst 10minut później zmieniasz zdanie,a tak w ogóle to napisałem że ma upuszczać powietrze z doładowania żeby np.węzy nie pozrucało i nie uwaliło czegoś i kolega Solskier napisał o blow-offie w TDIku i o dźwięku o który mu chodzi czyli o Pssst,to czemu przeskakujesz na benzyniaki :?:
dzieki temu zaworowi turbina tez dluzej pozyje i jej tak nie wyhamowywuje.
w dieslu nie ma czym sterowac kiedy ma wypuszczac powietrze gdyz nie ma przepustnicy. pewnie jest przystosowany do mniejszego cisnienia i puszcza przy max doladowaniu, trzebaby mocniejsza sprezyne wsadzic ale wtedy to ci wogole nigdy nie pusci (brak owej przepustnicy - sterowania nim)
przy moim turboi to nie trzeba zaworu zeby poswistac
podobno jest jakiś patent na"symulowanie przepustnicy" ale pytanie jak..ClNEK pisze:w dieslu nie ma czym sterowac kiedy ma wypuszczac powietrze gdyz nie ma przepustnicy. pewnie jest przystosowany do mniejszego cisnienia i puszcza przy max doladowaniu, trzebaby mocniejsza sprezyne wsadzic ale wtedy to ci wogole nigdy nie pusci (brak owej przepustnicy - sterowania nim)
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dokładnie koledzy w diesli to bedzie tylko efekt pssss i nic wiecej i tak samo jak piszecie zawór otwiera sie przy max doładowaniu (jego max w tej chwili wygląda na 1bar) po osiągnieciu maxa otwiera sie i momntalnie trace moc a pssyt to tylko na 1 biegu jest jako takie, Wiec jak to jest na tych filmikach z you tuba to psssy w klekotach to wystepuje po przeładowaniu a nie po puszczeniu gazu? W takim przypadku jak ja chce zachować moc i na dodatek jeszcze bede go podkrecał o pare PS :mrgreen: , to nigdy nie usłysze tego psssyt bo albo bedzie psssyt albo moc, tylko jak to jest na tych filmikach ze w czasie jazdy to działa i jest tak fajnie :?: