Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
karl904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 paź 2015, 16:38

Post autor: karl904 » 01 cze 2016, 19:56

długość przewodu raczej nie ma znaczenia szukał bym przyczyny w serwie bezradny_

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 cze 2016, 21:57

Może przewód źle/krzywo podłączony do serwa.

karl904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 paź 2015, 16:38

Post autor: karl904 » 04 cze 2016, 00:15

moze ktoś podrzucić jak podłączyć przewody te od podciśnienia i zaworki ? był silnik ace

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 28 cze 2016, 08:17

Mam pytanie odnośnie przewodów paliwowych. Nie mam starych na zarobienie. Chciałbym nowe teraz czy ktoś wie czy z końcówek hydraulicznych podpisują stożki, bo gwint 14x1.5 nie stanowi problemu. Lub gdzie szukać pasujących?

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 20 lip 2016, 22:41

Witam, sprawa taka i pytanie czy po swapie ktoś miał tak że silnik był za wysoko i było widać przetarcia od korka na masce?

karl904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 paź 2015, 16:38

Post autor: karl904 » 20 lip 2016, 23:20

podpowie ktoś od czego linke gazu ?

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 21 lip 2016, 11:10

karl904, ja u siebie w B3 zostawiłem ori tylko musisz lekko przerobić pancerz żeby otwierał przepustnice cała

karl904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 paź 2015, 16:38

Post autor: karl904 » 21 lip 2016, 21:27

dzieki sosek. Nie działa mi obrotomierz rusza sie wskazówka po przekreceniu na zapłon i tle podpowie ktos coś ?

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 23 lip 2016, 12:53

Właśnie po drugiem wgraniu wsadu od immo odpaliłem na krótko.
Składam dalej.
Jednak zastanawiam się, jak sytuacja wygląda z hamulcami.
Widzę, że podłączacie z serva do dolotu.
Przy zamkniętej przepustnicy jest ok. napewno.
A jak sytuacja wygląda przy otwartej z nadciśnieniem ?
Oryginalnie jak było podpięte, była jakaś vacumpompa ?

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 23 lip 2016, 15:40

karl904, jak wpiales kabel od obrotka? U mnie też tak miałem bo wpialem się w mój ori kabel tym od wiązki aeba dopiero później po przemysleniu ucialem mój ori kabel i policzyłem go bezpośrednio z kablem który idzie z kostki od licznika do tego od wiązki 1.8t

FelipeB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 23 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: FelipeB4 » 25 lip 2016, 10:17

Może komuś się przyda wygrzebałem w necie .
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lification

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 30 sie 2016, 10:50

Nie chce ze mną współpracować obrotomierz.
Na wyjściu z wiązki jest napięcie.
Podłączam i nic: dorzuciłem masę i nie reaguję.
Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić czy obrotomierz w zegarach działa ?

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2016, 11:05

skwaromir pisze: Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić czy obrotomierz w zegarach działa ?
Nie pamiętam czy ten obrotomierz ma wbudowany pull-up (od tego zależy czy sygnał ma być zwierany do masy czy plusa aby obrotomierz dygnął). Jeśli na kablu wejściowym obrotomierza masz 12V to zwieraj go szybko do masy to wskazówka powinna dygnąć. Jeśli na kablu wejściowym obrotomierza nie masz napięcia względem masy do zwieraj szybko z plusem.

LISEK240388
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 02 wrz 2016, 23:42
Lokalizacja: wielun

Post autor: LISEK240388 » 06 wrz 2016, 22:38

witam Panowie mam audi coupe z silnikiem 6A tylko poprzedni wlasciciel doł wlozyl od abk chyba i teraz przyszla pora na swapa na 1.8t AWT mam takiego anglika na placu i wybor pad na niego podpowie mi ktoś co trzeba rwac z passata żeby wszystko pasowalo...jak lapy pasuja musze jedna przerabiac tak? czy może z tego silnika spasuje?

[ Dodano: 2016-09-06, 22:38 ]
czytam wszystko od pierwszej strony ale już się pogubiłem troszkę...

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 wrz 2016, 22:50

Jeśli to AWT to już na nowym bloku (pompa wody napędzana z rozrządu), więc z łapami będzie gorzej niż przy silnikach na starym bloku (pompa wody na pasku i w jednej odkręcanej obudowie z termostatem).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl