[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
Właśnie po drugiem wgraniu wsadu od immo odpaliłem na krótko.
Składam dalej.
Jednak zastanawiam się, jak sytuacja wygląda z hamulcami.
Widzę, że podłączacie z serva do dolotu.
Przy zamkniętej przepustnicy jest ok. napewno.
A jak sytuacja wygląda przy otwartej z nadciśnieniem ?
Oryginalnie jak było podpięte, była jakaś vacumpompa ?
Składam dalej.
Jednak zastanawiam się, jak sytuacja wygląda z hamulcami.
Widzę, że podłączacie z serva do dolotu.
Przy zamkniętej przepustnicy jest ok. napewno.
A jak sytuacja wygląda przy otwartej z nadciśnieniem ?
Oryginalnie jak było podpięte, była jakaś vacumpompa ?
Może komuś się przyda wygrzebałem w necie .
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lification
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lification
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie pamiętam czy ten obrotomierz ma wbudowany pull-up (od tego zależy czy sygnał ma być zwierany do masy czy plusa aby obrotomierz dygnął). Jeśli na kablu wejściowym obrotomierza masz 12V to zwieraj go szybko do masy to wskazówka powinna dygnąć. Jeśli na kablu wejściowym obrotomierza nie masz napięcia względem masy do zwieraj szybko z plusem.skwaromir pisze: Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić czy obrotomierz w zegarach działa ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 23:42
- Lokalizacja: wielun
witam Panowie mam audi coupe z silnikiem 6A tylko poprzedni wlasciciel doł wlozyl od abk chyba i teraz przyszla pora na swapa na 1.8t AWT mam takiego anglika na placu i wybor pad na niego podpowie mi ktoś co trzeba rwac z passata żeby wszystko pasowalo...jak lapy pasuja musze jedna przerabiac tak? czy może z tego silnika spasuje?
[ Dodano: 2016-09-06, 22:38 ]
czytam wszystko od pierwszej strony ale już się pogubiłem troszkę...
[ Dodano: 2016-09-06, 22:38 ]
czytam wszystko od pierwszej strony ale już się pogubiłem troszkę...