Również słyszałem, że w tym silniku lubią pękać głowice, ale podobno tylko w egzemplarzach z blokami made in PL.jmm pisze: ASN to niezbyt udany motor, lubi sobie popękać
[2.8] róznice między 2.8 30v
Jaki zagramaniczny? Dwie audi 80 V8 jeżdzą po wrocławiu
Co do pekania nie wiem, nie słyszałem - może dlatego że mało tych silników jeździ, a co do brania oleju to każda wyeksploatowana V6 czy 12v czy 30v potrafi łykac olej.
ACK np. potrafia sie podwieszać i wyklepywac zawory, oraz czesto mają wycieki przez zapchane ezektory - każdy silnik ma jakieś wady
Pomijając te niuanse to ASN chyba jednak najciekawsza V6 do szczepa, jednakże dostepność czesci i mnogość na rynku przemawiają na strone ACK
BTW. jeżeli ACK nie wchodzi P&P (jak kiedyś myslałem ) do B4 to ja bym zrobił AAH na podobną moc czyli taki pakiet ABT wychodiz prosty i mocny silnik
Co do pekania nie wiem, nie słyszałem - może dlatego że mało tych silników jeździ, a co do brania oleju to każda wyeksploatowana V6 czy 12v czy 30v potrafi łykac olej.
ACK np. potrafia sie podwieszać i wyklepywac zawory, oraz czesto mają wycieki przez zapchane ezektory - każdy silnik ma jakieś wady
Pomijając te niuanse to ASN chyba jednak najciekawsza V6 do szczepa, jednakże dostepność czesci i mnogość na rynku przemawiają na strone ACK
BTW. jeżeli ACK nie wchodzi P&P (jak kiedyś myslałem ) do B4 to ja bym zrobił AAH na podobną moc czyli taki pakiet ABT wychodiz prosty i mocny silnik
bez przesady V8 obsluguje , jest mocno przewymiarowana....no juz nie robmy z 3.0 V6 potwora bo zaraz ktos dopisze ze spawy trzeba poprawiac przy tych max 220kmlobos pisze:No i skrzynie biegów także chyba trzeba by było wymienić? Ponieważ stara skrzynia z 2.8(174KM) nie wytrzyma długo obsługi np. 3.0 (220KM).