Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8] róznice między 2.8 30v

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 30 gru 2012, 10:13

jmm pisze: ASN to niezbyt udany motor, lubi sobie popękać :)
Również słyszałem, że w tym silniku lubią pękać głowice, ale podobno tylko w egzemplarzach z blokami made in PL.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 30 gru 2012, 12:48

Jaki zagramaniczny? Dwie audi 80 V8 jeżdzą po wrocławiu

Co do pekania nie wiem, nie słyszałem - może dlatego że mało tych silników jeździ, a co do brania oleju to każda wyeksploatowana V6 czy 12v czy 30v potrafi łykac olej.
ACK np. potrafia sie podwieszać i wyklepywac zawory, oraz czesto mają wycieki przez zapchane ezektory - każdy silnik ma jakieś wady
Pomijając te niuanse to ASN chyba jednak najciekawsza V6 do szczepa, jednakże dostepność czesci i mnogość na rynku przemawiają na strone ACK

BTW. jeżeli ACK nie wchodzi P&P (jak kiedyś myslałem ) do B4 to ja bym zrobił AAH na podobną moc czyli taki pakiet ABT wychodiz prosty i mocny silnik

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 30 gru 2012, 20:45

sagem pisze:
jmm pisze:Tylko, że ASN to niezbyt udany motor, lubi sobie popękać :)
Dwa, z tego co wiem, przy dość dynamicznej jeździe ma podobno duuuży apetyt na olej, ale to już pewnie kwestia eksploatacji.
To jest akurat przypadłość wszystkich V6 i V8 by Audi :) 2.8 też ma spory apetyt

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 31 gru 2012, 22:15

No i skrzynie biegów także chyba trzeba by było wymienić? Ponieważ stara skrzynia z 2.8(174KM) nie wytrzyma długo obsługi np. 3.0 (220KM).

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 sty 2013, 00:27

lobos pisze:No i skrzynie biegów także chyba trzeba by było wymienić? Ponieważ stara skrzynia z 2.8(174KM) nie wytrzyma długo obsługi np. 3.0 (220KM).
bez przesady V8 obsluguje , jest mocno przewymiarowana....no juz nie robmy z 3.0 V6 potwora bo zaraz ktos dopisze ze spawy trzeba poprawiac przy tych max 220km :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 12:05

lobos pisze:No i skrzynie biegów także chyba trzeba by było wymienić? Ponieważ stara skrzynia z 2.8(174KM) nie wytrzyma długo obsługi np. 3.0 (220KM).
Wytrzyma, bez problemu nawet 300KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl