Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Sposób na tani gwint?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

[all] Sposób na tani gwint?

Post autor: Przemo95 » 04 sie 2013, 09:24

Panowie ostatnio szperając na allegro natknąłem się na coś takiego:
http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 57358.html
Co o tym sądzicie? Czy to może być sposób na tani gwint? :-D

suchyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 lip 2013, 23:22
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: suchyq » 04 sie 2013, 10:47

tez o tym myslalem ale jakos przekonac sie do tego nie moge :)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 sie 2013, 19:42

Też o tym myślałem ale odpuściłem, zrobiłem gwinta sam se a co ;-)
tak na poważnie to kupię ten shit ale tylko dla sprężyn( bo moje są za wysokie) a resztę pogonię

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 05 sie 2013, 20:03

A ktoś robił pomiary czy bu pod pasowało do naszych 80tek?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 sie 2013, 20:20

Ma kolega z forum w 80 ale b2

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 05 sie 2013, 20:32

Właśnie poleciałem pomierzyć i z przodu na ściśniętej sprężynie mam pomiędzy łożami 15cm, z tyłu 25, przy glebie -60/-40, teraz zastanawiam ile ugną się te sprężyny przy silniku ABT i ile zostaje zapasu bez gwintu na tulei.
Kolega nie narzeka na ten wynalazek?

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 07 sie 2013, 23:16

jak dołożysz taki tunningowy gadżet do seryjnych amorów, to padną Ci na pierwszym wyboju. Lepiej już dorawć mtsa, czasami się zdarzają przeceny, albo kupić chociażby używkę. Chociaż drugiej opcji nie polecam, bo nie są zbyt wytrzymałe.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 07 sie 2013, 23:21

A kto powiedział że ma serie amor? MTS'a nigdy nie kupie, wole już kupić i nawet zregenerować używkę. Zresztą zreynowałem z tego pomysłu, bo uniwersalne czyli do niczego :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 08 sie 2013, 12:12

jak nie mieliście tego w rękach to przestańcie gadać, że to jest takie złe i wszystko co zrobicie sobie sami będzie lepsze od tego sprzedawanego bo w takich temat najwiecej jest postów "wole se sam zrobić - czyt. nigdy tego nie zrobi i tak" tak super tanio to też jakoś to nie wyjdzie kupić ten zestaw kupic sportowe amory jak ktos sam sobie nie poskłada to jeszcze komuś zapłacić i wyjdzie tyle co jakis MTS który hitem wiadomo nie jest, ale powiedzmy sobie szczerze po co zakładac coś lepszego do zwykłej wypierdzianej 2litorwej B4 ? lepiej jeździc na mts nisko i zwykłej szerokiej feldze niż gadać, że sie szuka mega gwintu i skręcanego koła i jeździć całe życie serią szukając zawsze dziury w całym ;-)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 08 sie 2013, 12:19

Osobiście nie miałem nigdy gwintu MTS'a w aucie ale mam znajomych z którymi jeździłem na gwintach różnych marek i w tym wypadku MTS wypada gorzej niż używki lepszych firm.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 08 sie 2013, 12:34

to prawda ale nowy lanos też wypada gorzej od uzywanego audi.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 08 sie 2013, 12:42

I tak wybrał bym audi :mrgreen:

[ Dodano: 2013-08-08, 14:04 ]
Czy gwint z golfa 2/3 tył pasuje do budy B4?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 13 sie 2013, 12:09

Juba raczej nie podejdzie, taki golfoski to do b3/coupe/cabrio ;) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 sie 2013, 12:14

juba pisze:Osobiście nie miałem nigdy gwintu MTS'a w aucie ale mam znajomych z którymi jeździłem na gwintach różnych marek i w tym wypadku MTS wypada gorzej niż używki lepszych firm.
Duo ma racje ale czego się spodziewać po gwincie za tysiaka gdzie markowy kit stoi 2 koła , a dobry gwint np. h&r z 4 tysie. Sami wybieramy to co chcemy nikt nas nie zmusza

Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: SzymonTG » 13 sie 2013, 15:50

A do B3 podpasuje gwint z golfa ? Bo wiem że tył na pewno ale jak jest z przodem ? Albo od czego zaadoptować gwinta

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl