Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 NG]SWAP 2.3ng

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
jedendwa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 20 sty 2014, 14:21

[90 B3 2.3 NG]SWAP 2.3ng

Post autor: jedendwa » 20 sty 2014, 15:10

Witam, posiadam Audi 90 b3 89r 2.3 quattro. Planuje w tym roku zrobić swapa na coś mocniejszego. Pod uwagę biorę silnik 1.8T 180KM, 2.8 193 KM i 2.7t 230KM. Tutaj pojawia się pytanie która z tych trzech opcji będzie najlepszą? Biorąc pod uwage problemy z umieszczeniem w/w jednostek i kosztami pomijając samą cene tych silników z osprzętem.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, 15:38 przez jedendwa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 sty 2014, 15:16

jedendwa, _uwaga

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 sty 2014, 16:59

jedendwa pisze: Tutaj pojawia się pytanie która z tych trzech opcji będzie najlepszą? Biorąc pod uwage problemy z umieszczeniem w/w jednostek i kosztami pomijając samą cene tych silników z osprzętem.
Chyba Ty powinieneś wiedzieć na co Cię stać.

2.8 30V najbardziej nie opłacalny i najmniej rozwojowy swap
1.8T idealne połączenie koszta/moc
2.7T jak dla mnie najlepsza jednak najdroższa pod każdym względem - swapu, użytkowania itd.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 20 sty 2014, 21:14

podliczając wszelkie koszta i rozwojówkę silników to popieram sagema, który nie jedno już przeszedł - najlepsza/tańszą efektywniejsza na dodatek drogą jest 1,8T. Co lepsze - chyba brak problemów z umieszczeniem silnika pod maską... Ale to pytaj sagema, on robił ;-)

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 20 sty 2014, 22:17

Ja np robie swapa 2.7 BT do cabrio jestem w połowie. Jak na razie z kosztami nie jest tak zle. Ale upchnac to koromysło to nielada wyzwanie. Ale wszstko się da. Tak na prawdę, nie ma tu jakiś różnic. Nie trzeba polemizować tylko kupować i robić... :) Takie moje zdanie.

Link do mojego tematu: https://audi80.pl/cabrio-swap-na-v6- ... t86033.htm

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 22 sty 2014, 12:14

Znane i lubiane 1.8 T to fajna sprawa bo stosunkowo malym(mniejszym kosztem ) mozna miec naprawde szybkie autko.Co do swapu na 2.7BiT no tutaj to tanio nie bedzie :mrgreen: same graty beda duzo drozsze niz w przypadku 1.8T a i codzienne uzytkowanie czy chocby nawet spalanie 2.7 BiT bedzie duuuzo drozsze niz 1.8 T.Sam swap tez moze kosztowac mase pieniedzy ale to wszystko zalezy od swapujacego tzn jak do tego podejdzie.

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 24 sty 2014, 21:46

Swapowac nie gdybać! :P

jedendwa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 20 sty 2014, 14:21

Post autor: jedendwa » 25 sty 2014, 17:35

Ok dzięki za wszystkie odpowiedzi ;) będzie 1.8t . Czy moja stara skrzynia będzie mogła zostać ?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 sty 2014, 20:14

jedendwa pisze: Czy moja stara skrzynia będzie mogła zostać ?
Tak

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 26 sty 2014, 13:25

Dostałeś zgodę. :D Ja podłączyłem moją skrzynie do 2.7 :)) Ciekawe ile pociągnie.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 sty 2014, 10:34

H4lski, a jakie masz oznaczenie skrzyni?Kiedy planujesz pierwsze odpalenie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl