[90 B3 2.3 NG]SWAP 2.3ng
[90 B3 2.3 NG]SWAP 2.3ng
Witam, posiadam Audi 90 b3 89r 2.3 quattro. Planuje w tym roku zrobić swapa na coś mocniejszego. Pod uwagę biorę silnik 1.8T 180KM, 2.8 193 KM i 2.7t 230KM. Tutaj pojawia się pytanie która z tych trzech opcji będzie najlepszą? Biorąc pod uwage problemy z umieszczeniem w/w jednostek i kosztami pomijając samą cene tych silników z osprzętem.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, 15:38 przez jedendwa, łącznie zmieniany 2 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Chyba Ty powinieneś wiedzieć na co Cię stać.jedendwa pisze: Tutaj pojawia się pytanie która z tych trzech opcji będzie najlepszą? Biorąc pod uwage problemy z umieszczeniem w/w jednostek i kosztami pomijając samą cene tych silników z osprzętem.
2.8 30V najbardziej nie opłacalny i najmniej rozwojowy swap
1.8T idealne połączenie koszta/moc
2.7T jak dla mnie najlepsza jednak najdroższa pod każdym względem - swapu, użytkowania itd.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Ja np robie swapa 2.7 BT do cabrio jestem w połowie. Jak na razie z kosztami nie jest tak zle. Ale upchnac to koromysło to nielada wyzwanie. Ale wszstko się da. Tak na prawdę, nie ma tu jakiś różnic. Nie trzeba polemizować tylko kupować i robić... Takie moje zdanie.
Link do mojego tematu: https://audi80.pl/cabrio-swap-na-v6- ... t86033.htm
Link do mojego tematu: https://audi80.pl/cabrio-swap-na-v6- ... t86033.htm
Znane i lubiane 1.8 T to fajna sprawa bo stosunkowo malym(mniejszym kosztem ) mozna miec naprawde szybkie autko.Co do swapu na 2.7BiT no tutaj to tanio nie bedzie :mrgreen: same graty beda duzo drozsze niz w przypadku 1.8T a i codzienne uzytkowanie czy chocby nawet spalanie 2.7 BiT bedzie duuuzo drozsze niz 1.8 T.Sam swap tez moze kosztowac mase pieniedzy ale to wszystko zalezy od swapujacego tzn jak do tego podejdzie.