Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Swap AAN 2.2 Turbo w B3

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
arek115@op.pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2014, 19:47

Swap AAN 2.2 Turbo w B3

Post autor: arek115@op.pl » 17 lis 2014, 19:57

siemka, możliwy jest swap z 1.8 S na AAN 2.2 Turbo ?? i jak by to wyglądało jak jżuż ? ;)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2014, 20:35

Nie, taki swap jest absolutnie awykonalny: http://olx.pl/oferta/audi-80-b3-2-2t-CI ... 30eb51a704

I więcej nie pisz całych postów podkreśloną czcionką bo zakazuje tego regulamin.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 17 lis 2014, 20:55

aldi, nie wiem jak z elektroniką ale mam też R5 doładowane, w prawdzie diesla ale w dieslu masz jeszcze mniej miejsca niż w PB dlatego że masz dodatkowo napęd pompy wtryskowej nad skrzynią biegów, i to właśnie ten element sporo utrudnia.
jedynie co to trzeba by było ori kolektor ssący z S2 dorwać lub zrobić ssący customa.
myślę że jedynie aż tak dużego Ic się nie upchnie bez cięcia i spawania, można dać niceo mniejszy za zderzakiem od S2, lub dać zderzak al'a RS2.

u mnie masz również FMIC i nawet udało sie to schować ale miejsca jest faktycznie baaaarrrrdzo mało z przodu silnika, ale nie powiedziane że sie nie da :)

co do linka z OLX swap poroniony ze względu na ori wersję 2.0 16V gdzie aku masz za przednią lampą, najlepiej albo dorwać R4 8V i wspawać mocowania, albo, jeszcze lepiej jako bazę zakupić audi 90 B3 z silnikiem R5

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 17 lis 2014, 22:50

arek115@op.pl pisze:siemka, możliwy jest swap z 1.8 S na AAN 2.2 Turbo ?? i jak by to wyglądało jak jżuż ? ;)
Możliwy, wykonalny, kwestia pieniędzy.
arwam pisze:aldi, nie wiem jak z elektroniką ale mam też R5 doładowane, w prawdzie diesla ale w dieslu masz jeszcze mniej miejsca niż w PB dlatego że masz dodatkowo napęd pompy wtryskowej nad skrzynią biegów, i to właśnie ten element sporo utrudnia.
W komorze b3 jest tyle samo miejsca co b4, więc w nic nie przeszkadza, można mieć budę R5 i sadzać na łapach bądź na sankach, jak kto woli.
arwam pisze:myślę że jedynie aż tak dużego Ic się nie upchnie bez cięcia i spawania, można dać niceo mniejszy za zderzakiem od S2, lub dać zderzak al'a RS2.
Duży icek wchodzi pod większy zderzak, można zawsze wrzucić zestaw z S2 i będzie beż żadnego cięcia IC nawet na 500kunia.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 lis 2014, 00:08

sagem pisze:W komorze b3 jest tyle samo miejsca co b4, więc w nic nie przeszkadza, można mieć budę R5 i sadzać na łapach bądź na sankach, jak kto woli.
tak jak wyrzucisz aku z pod maski, mi chodziło o opcję minimum cięcia w blachach

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 18 lis 2014, 20:19

arwam pisze:sagem napisał/a:
W komorze b3 jest tyle samo miejsca co b4, więc w nic nie przeszkadza, można mieć budę R5 i sadzać na łapach bądź na sankach, jak kto woli.
tak jak wyrzucisz aku z pod maski, mi chodziło o opcję minimum cięcia w blachach
Gdzie tam ciąć, wystarczy roznitować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl