Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 JN] SWAP na 2,3 NG

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

[B3 JN] SWAP na 2,3 NG

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 00:54

Witam
Okazyjnie kupiłem Audi 90 87r z silnikiem NG i chciałbym przełożyć sobie ten silnik do mojej Audi w której obecnie mam silnik JN. Silnik NG mam już wyciągnięty i czeka na remont , zacząłem rozbierać środek auta żeby wyciągnąć komputer i inną elektrykę.W końcu pooddzielałem od siebie kable i została mi sama wiązka z komputera.I mam pytanko do kogoś kto robił coś podobnego do auta wchodzi wtyczka z komory silnika taka czarna która ma kabelki od czujników od temp.na deskę, ciśnienie oleju ogólnie chyba te kable idą do zegarów w tej wiązce nad nogami kierowcy. i teraz czy jak podłącze tą czarną kostkę do kostki która oryginalnie była w JN to wszystko będzie dobrze czy może coś na zegarach nie będzie mi pokazywało. W aucie mam Auto Checka i nie wiem czy nie będzie problemu z podłączeniem tych kabelków pod niego.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 17:30

Podłączaj a jak coś nie będzie działać to kable do poszczególnych funkcji AC można sobie później dorezeać.

Czujnik poziomu płynu spryskiwacza jest razem z wiązką silnika?

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 19:42

nie sprawdzalem jeszcze tego jutro sprawdze ale chyba w wiazke wchodzi bo to oryginal jak cos to bede musial dorobic jak myslicie bo ja jeszcze nie patrzylem czy kolory kabelkow w inst.elek z audi 90 ke jet 87rok beda takie same jak w 80 ke jet z 90roku chodzi np; pompa paliwa. zauwazylem ze obok komputera ke jet jest drugi komp taki mniejszy to on bedzie od zaplonu? bo wiazka wchodzi do glownej wiazki kompa ke jet.

[ Dodano: 2013-10-06, 19:52 ]
a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 20:19

Fatman94 pisze:a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??
Chodzi ci o te kostki z wieloma kablami czy te pojedyncze grube kable?

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 22:34

ten jeden gruby to wiem gdzie go podłączyć chodzi mi o tę wtyczkę pod przekaźnikiem pompy paliwa (chyba) na zdjeciu jest to kostka czarna z jedną kropką (kropki sam robiłem:D)
http://imageshack.us/photo/my-images/27/948p.jpg/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 22:43

Podłączasz w to samo miejscu gdzie miałeś w dawcy. Tak napisałeś poprzednie pytanie że nie właściwie nie rozumiem o co ci chodzi.

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 23:22

no to 1 pytanie od czego jest ten drugi komputerek którego przewody idą z wiązką od ECU(jetronica) czy może to jest moduł zapłonu??
2 pytanie czy kabelki w wiązce z 87roku a w wiązce z roku 90 będą miały takie same kolory?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 paź 2013, 10:39

1. Tak to sterownik zapłonu
2. Powinny być w większości przypadków podobne bo miejsca podłączeń w skrzynce bezpieczników i kostkek obok kolumny w większości przypadków są takie same.

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 16 paź 2013, 22:20

Przy swapie na 2,3 pas przedni będę musiał wymienić od 2,3 bo trochę się różnią 1,8 od 2,3??
Czy jeżeli miałem kiedyś w aucie oryginalnie skrzynie automatyczną (zmieniono na manuala) to mogę się spodziewać jakiś niespodzianek podczas swapu??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl