Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B3 JN] SWAP na 2,3 NG

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

[B3 JN] SWAP na 2,3 NG

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 00:54

Witam
Okazyjnie kupiłem Audi 90 87r z silnikiem NG i chciałbym przełożyć sobie ten silnik do mojej Audi w której obecnie mam silnik JN. Silnik NG mam już wyciągnięty i czeka na remont , zacząłem rozbierać środek auta żeby wyciągnąć komputer i inną elektrykę.W końcu pooddzielałem od siebie kable i została mi sama wiązka z komputera.I mam pytanko do kogoś kto robił coś podobnego do auta wchodzi wtyczka z komory silnika taka czarna która ma kabelki od czujników od temp.na deskę, ciśnienie oleju ogólnie chyba te kable idą do zegarów w tej wiązce nad nogami kierowcy. i teraz czy jak podłącze tą czarną kostkę do kostki która oryginalnie była w JN to wszystko będzie dobrze czy może coś na zegarach nie będzie mi pokazywało. W aucie mam Auto Checka i nie wiem czy nie będzie problemu z podłączeniem tych kabelków pod niego.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 17:30

Podłączaj a jak coś nie będzie działać to kable do poszczególnych funkcji AC można sobie później dorezeać.

Czujnik poziomu płynu spryskiwacza jest razem z wiązką silnika?

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 19:42

nie sprawdzalem jeszcze tego jutro sprawdze ale chyba w wiazke wchodzi bo to oryginal jak cos to bede musial dorobic jak myslicie bo ja jeszcze nie patrzylem czy kolory kabelkow w inst.elek z audi 90 ke jet 87rok beda takie same jak w 80 ke jet z 90roku chodzi np; pompa paliwa. zauwazylem ze obok komputera ke jet jest drugi komp taki mniejszy to on bedzie od zaplonu? bo wiazka wchodzi do glownej wiazki kompa ke jet.

[ Dodano: 2013-10-06, 19:52 ]
a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 20:19

Fatman94 pisze:a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??
Chodzi ci o te kostki z wieloma kablami czy te pojedyncze grube kable?

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 22:34

ten jeden gruby to wiem gdzie go podłączyć chodzi mi o tę wtyczkę pod przekaźnikiem pompy paliwa (chyba) na zdjeciu jest to kostka czarna z jedną kropką (kropki sam robiłem:D)
http://imageshack.us/photo/my-images/27/948p.jpg/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 paź 2013, 22:43

Podłączasz w to samo miejscu gdzie miałeś w dawcy. Tak napisałeś poprzednie pytanie że nie właściwie nie rozumiem o co ci chodzi.

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 06 paź 2013, 23:22

no to 1 pytanie od czego jest ten drugi komputerek którego przewody idą z wiązką od ECU(jetronica) czy może to jest moduł zapłonu??
2 pytanie czy kabelki w wiązce z 87roku a w wiązce z roku 90 będą miały takie same kolory?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 paź 2013, 10:39

1. Tak to sterownik zapłonu
2. Powinny być w większości przypadków podobne bo miejsca podłączeń w skrzynce bezpieczników i kostkek obok kolumny w większości przypadków są takie same.

Fatman94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2013, 21:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Fatman94 » 16 paź 2013, 22:20

Przy swapie na 2,3 pas przedni będę musiał wymienić od 2,3 bo trochę się różnią 1,8 od 2,3??
Czy jeżeli miałem kiedyś w aucie oryginalnie skrzynie automatyczną (zmieniono na manuala) to mogę się spodziewać jakiś niespodzianek podczas swapu??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl