mam koledzy pytanie czy da się w tani i łatwy sposób zrobić przekładkę silnika 1,6 na gaźniku b3 zamienić na 2,0 na jedno punkcje b4 i założyć np silnik 2,0 ale bez jedno punktu tylko gaźnik coś w tym stylu pomocy
ponieważ mogę kupić taki silnik za 400 zł od znajomego ponieważ auto jest po wypadku a silnik w bardzo dobrym stanie co mi jest wiec potrzebne dziękuje z góry
[b3/b4] swap z 1,6 na 2,0 nie widzialem takie przypadku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tani będzie jeśli wszystko zrobisz sam a czy będzie łatwy to zależy od twoich umiejętności.Ptaku KST pisze:mam koledzy pytanie czy da się w tani i łatwy sposób zrobić przekładkę silnika
dolicz jeszcze z 500zł na kompletny wtrysk jednopunktowy (ECU, wiązka, ECU, pompa, zespół wtryskowy, elektryczna pompa paliwa).Ptaku KST pisze:mogę kupić taki silnik za 400 zł
to czego brakuje w twoim aucie do działania i montażu innego silnikaPtaku KST pisze:co mi jest wiec potrzebne
Jeśli do tego ABT (silnik 2.0 z B4 na jedno-punkcie) dasz gaźnik to będziesz miał problem z przyspieszaniem zapłonu bo z tego co się orientowałem nie znajdzie się aparatu zapłonowego w podciśnieniowo-odśrodkowym przyspieszaczem zapłonu. Te z B3 nie będą pasowały bo 2-litrówki mają większą "dziurę" na niego. Wiec musisz dać ECU od wtrysku bo inaczej nie będzie to jechało.Ptaku KST pisze:jedno punkcje b4 i założyć np silnik 2,0 ale bez jedno punktu tylko gaźnik coś w tym stylu pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli będzie mógł sobie wziąć to co jest Ci potrzebne to nie powinno być problemów. Gorzej z podłączaniem tego mono-wtrysku. Możesz podłączać do swojej instalacji na doczepkę ECU mono wtrysku według schematu połączeń.
Jeszcze inna opcja że możesz wpiąć do skrzynki bezpieczników, takie kablowe plug&play czytałem o takich rzeczach na forum VW golfa gdzie można sobie wsadzić wtrysk zamiast gaźnika, tylko podłączając wiązkę wtrysku do skrzynki bezpieczników. Albo trzecia opcja przełożyć całą instalację elektryczną.
Przekładka silnika do dzień góra dwa, gorzej z elektroniką z którą walka może trwać dłużej.
Jeszcze inna opcja że możesz wpiąć do skrzynki bezpieczników, takie kablowe plug&play czytałem o takich rzeczach na forum VW golfa gdzie można sobie wsadzić wtrysk zamiast gaźnika, tylko podłączając wiązkę wtrysku do skrzynki bezpieczników. Albo trzecia opcja przełożyć całą instalację elektryczną.
Przekładka silnika do dzień góra dwa, gorzej z elektroniką z którą walka może trwać dłużej.