Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Swap z ABT na ACE

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Gregus512
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 sty 2012, 14:59

[b4] Swap z ABT na ACE

Post autor: Gregus512 » 20 lut 2013, 23:50

Witam. zalozylem temat w dziale silniki beznynowe ale wolalem dla pewnosci dodac ten temat tu. A wiec, szukalem na forum ale nieznalazłem. jestem szczesliwym posiadaczem audi 80 b4 92r 2.0 90km abt. dzisiaj myslałem nad swapem na silnik 2.0 140km. mam kilka pytan, jeżeli dacie rade to pomocy.
po pierwsze czy podpasuje mi skrzynia z abt? po drugie czy silnik ace jest sterowany przez ecu?(nie posiadam w swojej) po trzecie kolektory wydechowy(taki sam czy inny). I czy taki swap bedzie dobrym pomysłem. z silnikiem abt jezdze juz ponad rok i troche brakuje mu mocy. oryginalny przebieg to 228 783km. myslałem go zmienic bo slyszalem duzo o tym ace.
licze na odpowiedz a nie usuwanie tematu. szukalem, nieznalazlem wiec zalozylem nowy. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam.;)

[ Dodano: 2013-02-20, 23:51 ]
aaa. i jeszcze jedno pytanie. czy w 2.0 ace jest sterowanie wtryskiem elektroniczne czy na linke?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 14:39 przez Gregus512, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 lut 2013, 23:56

Gregus512 pisze:po pierwsze czy podpasuje mi skrzynia z abt?
Podpasuje
Gregus512 pisze:po drugie czy silnik ace jest sterowany przez ecu?(nie posiadam w swojej)
ACE posiada, Twój też posiada.
Gregus512 pisze:po trzecie kolektory wydechowy(taki sam czy inny).
n
Inny.
Gregus512 pisze: I czy taki swap bedzie dobrym pomysłem
To będzie swap pt. " Z deszczu pod rynnę", czyli swap z kibla na kibel nr.2.

czy w 2.0 ace jest sterowanie wtryskiem elektroniczne czy na linke?

Na linkę.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 21 lut 2013, 01:43

ja bym sobie darowal ACE.


AEB bym pchał jak juz

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 lut 2013, 07:48

ACE jest spoko, pod warunkiem, że z EFI i po remoncie. W przeciwnym wypadku bym sobie darował. AEB też bym sobie darował, do normalnego poruszania ADR wystarczy - na forum jest opisane auto po takim przeszczepie.

Awatar użytkownika
Lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 594
Rejestracja: 11 sie 2008, 08:52
Lokalizacja: Białystok/Podlasie

Post autor: Lolek » 21 lut 2013, 20:20

Jak masz zmienic na ACE i jezdzic na podtlenku to sobie daruj Chba ze bylaby to dobra instalacja to moze silnik przetrzyma 8-)

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 21 lut 2013, 23:18

a co ma gaz do silnika ACE ?? czy 9A 6A 2.3 NG 7A silnik jak silnik 2.0 16V o co kaman kłopoty z gazem ma sporo silników ale nie chodzi o to że są złe tylko o wtrysk w tych wymienionych jest mechaniczny i to stanowi problem a nie sam silnik ... Nikt nie pisze ile to ABK wyzionęło ducha AAH 1Z i wymieniać bym mógł jeszcze sporo i te od 1.6 do 2.8 co ledwo zipią a czepiacie się tego ACE ...

Fredzik20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 12 wrz 2011, 23:44
Lokalizacja: Niedrzwica Duża

Post autor: Fredzik20 » 29 mar 2013, 16:26

Nie wiem co wszyscy mają do ACE. Ja mam na gazie i jedyny problem jaki miałem to właśnie mechaniczny wtrysk. Ostatnio zmieniłem na DEC i jestem zadowolony jak dziecko. Kumpel ma golfa 1.8T i moje audi na benzynie nie bardzo mu ustępuje po mimo masy 1500kg. Jak dla mnie jedyną wadą tego silnika jest to, że jest po prostu głośny i chyba już trudno dostępny na rynku wtórnym.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 01 sie 2013, 00:25

Bronek27 pisze:... a czepiacie się tego ACE ...
Czepiamy sie bo ACE troche pali mimo ze jedzie sie nim spokojnie. Z powodu mechanicznego wtrysku czasem sa problemy z mocą. Rozrząd potrafi hałasować jest łańcuch i 2 wałki rozrządu w głowicy. 2.0 16V lubi sobie też łyknąć olej, jak niektorzy browar wieczorową porą. :-D

Zreszta jak bylby to taki dobry silnik to bys nie zmieniał na AEB-a. ;-) Natomiast ABT to jedyna wadą jest troche mała moc jak na mase 80 B4. Mechanicznie jest ok. Zamiana ABT na ACE jest nieopłacalna.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 02 sie 2013, 11:27

KORU pisze:Natomiast ABT to jedyna wadą jest troche mała moc jak na mase 80 B4. Mechanicznie jest ok. Zamiana ABT na ACE jest nieopłacalna.
taa jedyna wada "powiedzmy" ;-)

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 02 sie 2013, 13:00

KORU u mnie kibel ACE został zamieniony na kibel AEB bo po pierwsze remont nie opłacalny kupić inny ACE i w nie długim czasie zaś go zajechać bez sens teraz przy najmniej się to jakoś odpycha i psss daje frajde z jazdy a z relacji juga który zamienił w audi 80 avant quattro ACE silnik na ABK wynika ze sporo lepiej jedzie ABK i też mniej pali ACE to zło <piwo> :mrgreen: no i czepiać sie nie ACE tylko wtrysku !!!! :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 02 sie 2013, 14:50

Bronek27 pisze:tylko wtrysku !!!! :mrgreen:
i dlatego u mnie w compi też juz mechanicznego wtrysku nie ma :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 02 sie 2013, 16:32

u ciebie w compi duo <piwo> :-P to wcale silnika nie ma :mrgreen:

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 03 sie 2013, 22:02

W ogóle mechaniczny wtrysk to lipa jest.
NG nie byłby taki zły gdyby zastosowali w nim identyczne zasilanie paliwem jak w 7A.
Szkoda, ze zrezygnowali z tego silniczka. Prosty, mocny i N/A.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl