V-max jest za mały
V-max jest za mały
Witam mam audi 80 b4 1.9 tdi na pierburgu, turbo 1549, wtryski afn, po chipie, skrzynia z AWX.
Problem w tym że przed modami audi miało v-max 200 i po modach też 200 w czym może tkwić problem błędów żadnych niema. Dla mnie trochę dziwne że po modyfikacjach nic się nie zmieniło oprócz przyspieszenia i spalania.
			
			
									
									
						Problem w tym że przed modami audi miało v-max 200 i po modach też 200 w czym może tkwić problem błędów żadnych niema. Dla mnie trochę dziwne że po modyfikacjach nic się nie zmieniło oprócz przyspieszenia i spalania.
- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
A czy to czasem nie jest tak, że dla vmax największe znaczenie ma długość skrzyni i nie ważne czy auto ma 90 czy 150 Km, tyle że osiągnie ją w szybszym czasie co jest oczywiste.
nie, to za duże uproszczenie. Wszystko zależy od tego, co zrobił tuner. Jeśli góra obrotów się nie zmieniła, to i vmax się nie zmieni.
wykres! przed i po, i będzie WSZYSTKO wiadomo, bo może się okazać, że ten "czip" to ....
- 
				
				maciek889
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4804
 - Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
 - Imię: Maciej
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.3 NG
 - Lokalizacja: Wchsut.
 
To się zgadza nawet z wyliczeniami skrzyni FHN: http://www.dragtimes.com/2002-Volkswage ... ed-61.html 3900 5 bieg 122 mile na godzinę czyli 196km/h. 
Chyba zobaczę w programie symulującym osiągi samochodów jak przełożenia w obrotach poza mocą maksymalną wpłynie na osiągi.
Jeszcze mógłbyś zrobić logi z dawki paliwa przy przyspieszeniu, byłoby wiadomo przy jakich obrotach zmniejsza paliwo. Czy nawet sprawdzić czy to nie jest spowodowane spadkiem doładowania.
			
			
									
									
						Chyba zobaczę w programie symulującym osiągi samochodów jak przełożenia w obrotach poza mocą maksymalną wpłynie na osiągi.
Jeszcze mógłbyś zrobić logi z dawki paliwa przy przyspieszeniu, byłoby wiadomo przy jakich obrotach zmniejsza paliwo. Czy nawet sprawdzić czy to nie jest spowodowane spadkiem doładowania.
- Pieterb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 11744
 - Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Zamość
 
Leo, no ja wiem że to troszku w uproszczeniu. No bo jak dla mnie to przy tych samych obrazach masz tą samą prędkość. Oczywiście tuner może trochę podnieść górę no ale ile plus 20 km. Czy więcej? więcej pytam tak z czystej ciekawości. 
legenda, nie wiem czy na dłuższą, bo nie podałeś jaką miałeś wcześniej.
			
			
									
									
						legenda, nie wiem czy na dłuższą, bo nie podałeś jaką miałeś wcześniej.
- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
w tdi siedzi BAA i jest to najdłuższa skrzynia w B4. Nie wiem kto Ci dobierał skrzynię, ale może się okazać, że skrzynie te niewiele się różnią przełożeniami. 
Pieter, prawda.
A góra może być po prostu za słaba w tym czipie, może po prostu jest za ciepło w dolocie , i więcej nie pojdzie... kto wie. Może tuner obciął górę, żeby chronić silnik albo żeby nie dymiło... nie wiem, nie znam się za bardzo na dieslach.
			
			
									
									
						Pieter, prawda.
A góra może być po prostu za słaba w tym czipie, może po prostu jest za ciepło w dolocie , i więcej nie pojdzie... kto wie. Może tuner obciął górę, żeby chronić silnik albo żeby nie dymiło... nie wiem, nie znam się za bardzo na dieslach.
- Pieterb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 11744
 - Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Zamość
 
no ja też nie za bardzo ale ta twoja teoria do mnie przemawiaLeo pisze:Pieter, prawda.
A góra może być po prostu za słaba w tym czipie, może po prostu jest za ciepło w dolocie , i więcej nie pojdzie... kto wie. Może tuner obciął górę, żeby chronić silnik albo żeby nie dymiło... nie wiem, nie znam się za bardzo na dieslach.
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
legenda, Żaden program ci nie zmieni przełożeń mechanicznych na koła ...ten silnik sie kręci do max 4200 no może do 4500 obr i koniec ...wiec o ile masz te obroty na obrotomierzu przy szybkości max , to wszsytko jest jak być powinno i pojedziesz tyle ile pozwoli ci przelożenie ostaniego biegu w skrzyni . Ori szybkosć max przy skrzyni BAA to 175 km/h .Ta co zalożyłeś jest trochę dluższa i masz szybkosci ok 200 i to by było na tyle  
 Tunigowy program zwiększa ci moment i moc  a nie przełożenia skrzyni wiec v max po programie nie wzrasta i kropka
			
			
									
									
						
							









