Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Wtryski + pompa + komputer od A8 4,2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

[AAH] Wtryski + pompa + komputer od A8 4,2

Post autor: Dimont » 28 maja 2009, 15:50

Witam zamontowałem wtryskiwacze, pompę paliwa i komputer od Audi A8 zostało to przemapowane i zestrojone ale jest problem silnik ruszy ale jak dodam gazu gaśnie jaka może być przyczyna? :roll:
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 22:22 przez Dimont, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 maja 2009, 21:48

4,2 do 2,8 :shock: a nie dostaje silnik za duzą dawkę paliwa i sie dławi :?:

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 29 maja 2009, 09:13

to zostało wyregulowane i mam dawkę na razie tylko 1,3 x tego co miałem dopiero kiedy będzie dobrze palił to będę podkręcał a powietrza do mieszanki mu nie brakuje ale muszę szukać nieszczelności w dolocie

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 29 maja 2009, 13:42

Czy chcesz napisać, że włożyłeś kompa od A8 4.2 V8 ABH do 80 B4 AAH V6 :?:

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 29 maja 2009, 23:05

dokładnie to soft jest zgrany z A8 i tam chodzi bez problemu a tu mi chodzi silnik a jak dodam gazu to silnik zmniejsza obroty i nie równo gaśnie efekt miał być odwrotny uwzględnione zostało to że tamten silnik jest 8mio cylindrowy a ten 6cio

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 30 maja 2009, 19:23

Kornel pisze:A8 4.2 V8 ABH
silnik ABH był w Audi V8 ale prawdą jest że ma 4.2 litra i że to V8

w Ósemkach był: AHC, AKH, AQH, AVP i to są motory 4.2 V8

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 30 maja 2009, 22:34

u mnie jest z a8 d2

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 30 maja 2009, 23:47

Dimont pisze:u mnie jest z a8 d2
czyli pochodzi z lat 1994-2003

Teraz z jakiego silnika ?
były 4.2 V8 32 zaworowe oraz 4.2 V8 40 zaworowe

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 31 maja 2009, 09:45

dokladnie to 98rrok a wtryski praktycznie nowiutkie

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 31 maja 2009, 14:42

Zmień kompa na ori z AAH, problemu nie będzie.

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 31 maja 2009, 14:50

komp jest ale soft jest połączeniem obu tzn jest jak w a8 z tym że na 6 cyl, ale szukamy właśnie kompa do AAh może pójdzie oszukamy przepływomierz tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 31 maja 2009, 14:58

Dimont pisze:może pójdzie oszukamy przepływomierz tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy
Nie liczył bym na to.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 31 maja 2009, 15:11

Dimont pisze:tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy
Tylko że moc w samochodach bierze się z paliwa i powietrza a dokładniej ze stosunku masy powietrza i paliwa. Najbardziej optymalna to mieszanka stechiometrycznaczyli 1kg paliwa i 14,7kg powietrza. Jest to idealne dla silnika i środowiska naturalnego.

Jeśli będzie duzo paliwa a mało powietrza będzieś miał mieszankę bogatą czyli silnik będzie zalewany. Nie wiem czy uda ci się oszukać przepływkę. Wg mnie problem tkwi w sterowaniu silnikiem, a dokładniej sygnałami wysterowania z poszczególnych elementów (sondy, wtryski, TPS, zawór dwusuwakowym i wiele wiele innych)


W silnikach V8 masz też sondy lambda przed katalizatorem i za katalizatorem.

W AAH v6 masz tylko 2 sondy.

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 31 maja 2009, 19:23

Wiem i dlatego teraz kminie kompa od AAH i muszę zrobić tak żeby jednak oszukac przeplywomierz

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 31 maja 2009, 22:51

W silnikach V8 masz też sondy lambda przed katalizatorem i za katalizatorem.
Zależy w których V8 ABH, ma 1 sondę, AEC z S6 też ma jedną, AHK z S6 Plus ma juz dwie, ASG i ANK z A8 i S6 C5, ma już 4.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl