Mnie od czasu wgrania softa i zmiany pompy na 11 mm nie zdarzyło się by spalił mniej minimum te 7 liter dziabnie
ale but cały czas <ok>
[1.9 1z] zapytanie o wgranie map plusy i minusy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
1. Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego? ( osprzęt bosha ).
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?
Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?
Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.
stary, kupe ludzi robi program na ori gratach i nikt nie nazeka na hamulce, sprzegla itp, jak cos sie ma popsuc w naszym aucie to sie posuje bez tuningu_razor_ pisze:1. Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego? ( osprzęt bosha ).
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?
Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak samo jak w ori ,bo nie ma to na nastawnik zadnego wpływu 8-)_razor_ pisze: Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego?
Również tak samo ,bo choćby silnik AFN ma fabrycznie te 110 koni i jakoś nikt nie zauwazył zwiekszonego zużycia czegokolwiek ...Mity o rozpadajcych się po "chipach " silnikach ,powtarzają zwykle ci ,którzy "chipa" nigdy nie mieli ,a nawet jak mieli i coś im się rozpadło ,to raczej stało się to w aucie z silnikiem w marnej kondycji ,któremu "chip " nigdy na zdrowie nie wyjdzie_razor_ pisze:Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?