Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1z] zapytanie o wgranie map plusy i minusy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 07 lut 2015, 03:07

Mnie od czasu wgrania softa i zmiany pompy na 11 mm nie zdarzyło się by spalił mniej :D minimum te 7 liter dziabnie :D
ale but cały czas <ok>

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 13 lut 2015, 07:38

Zgadza sie :-) mi na pompie AFN + 11mm na trasie przy predkosci 140-150 km/h pali ok 6-6,3L ale frajda przy przysieszaniu jest niesamowita :mrgreen: Na miejscu nie liczylem ale podejrzewam te 7 litrow bo spokojnie to ja nie jezdze

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 19 lut 2015, 10:08

Polecam zmiane mapki - autko o wiele lepiej jedzie.

_razor_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 01 wrz 2014, 09:33

Post autor: _razor_ » 21 lut 2015, 14:32

1. Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego? ( osprzęt bosha ).
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?

Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 lut 2015, 17:54

_razor_ pisze:1. Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego? ( osprzęt bosha ).
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?

Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.
stary, kupe ludzi robi program na ori gratach i nikt nie nazeka na hamulce, sprzegla itp, jak cos sie ma popsuc w naszym aucie to sie posuje bez tuningu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 lut 2015, 20:43

_razor_ pisze: Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego?
Tak samo jak w ori ,bo nie ma to na nastawnik zadnego wpływu 8-)
_razor_ pisze:Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?
Również tak samo ,bo choćby silnik AFN ma fabrycznie te 110 koni i jakoś nikt nie zauwazył zwiekszonego zużycia czegokolwiek ...Mity o rozpadajcych się po "chipach " silnikach ,powtarzają zwykle ci ,którzy "chipa" nigdy nie mieli ,a nawet jak mieli i coś im się rozpadło ,to raczej stało się to w aucie z silnikiem w marnej kondycji ,któremu "chip " nigdy na zdrowie nie wyjdzie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl