

ale but cały czas <ok>
stary, kupe ludzi robi program na ori gratach i nikt nie nazeka na hamulce, sprzegla itp, jak cos sie ma popsuc w naszym aucie to sie posuje bez tuningu_razor_ pisze:1. Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego? ( osprzęt bosha ).
2. Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?
Jeżeli jest ktoś z Pomorza to da może namiary na dobrego majstra co ma dobry programik do naszego zetorka.
Tak samo jak w ori ,bo nie ma to na nastawnik zadnego wpływu 8-)_razor_ pisze: Dobra ale po zmianie softu jak wygląda żywotność nastawnika potencjometrycznego?
Również tak samo ,bo choćby silnik AFN ma fabrycznie te 110 koni i jakoś nikt nie zauwazył zwiekszonego zużycia czegokolwiek ...Mity o rozpadajcych się po "chipach " silnikach ,powtarzają zwykle ci ,którzy "chipa" nigdy nie mieli ,a nawet jak mieli i coś im się rozpadło ,to raczej stało się to w aucie z silnikiem w marnej kondycji ,któremu "chip " nigdy na zdrowie nie wyjdzie_razor_ pisze:Po zwiększeniu mocy do 110km jak wygląda eksploatacja seryjnych podzespołów? Tzn. Sprzęgło, przeguby czy układ hamulcowy?