Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 15 lut 2012, 11:03

a jak ktoś nie chce się pchać w szepana to co, a ma kłopot z tym mechanicznym wtryskiem to wybiera jakieś alternatywne rozwiązanie czyli zmiane układu wtryskowego a nie całego silnika wiadome, jak się samemu robi to jest taniej koszt gratów jesli nie to robota kogoś musi być doliczona...

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 17 lut 2012, 08:13

pilachgt pisze:
ok, ale czy to jest warte kosztów i czasu poświęconego na to???
nie lepiej wrzucić inny motor?
Opłaca się? kto mówił ze będzie łatwo?
Opłaca się wkładanie innego motoru do audi b4 czy tez b3? lepiej sprzedać dołożyć i kupić coś z lepszym silnikiem, tak by brzmiała wypowiedz racjonalnie myślącego człowieka który podchodzi do auta jako do przedmiotu który ma być mu pomocą w przemieszczaniu się...
Z dnia na dzień przybywa osób na forum, którym dość spora większość modyfikacji się czysto teoretycznie nie opłaca ale to pasjonaci...

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 17 lut 2012, 20:58

kefirsky pisze:Mam w ofercie komputer piggyback, który wyprodukowaliśmy specjalnie dla klientów, którzy chcą się pozbyć mechanicznego wtrysku z 4 i 5cylindrówek. Poza opcją sterowania paliwem, jest opcja sterowania zapłonem i innymi gadżetami. Temat tańszy niż digifant i daje pełne opcje strojenia auta, siądzie na tym sekwencja, w opcji wyświetlacz czau wtrysku, kąta wyprzedzenia zapłonu, ciśnienia doładowania - w przypadkach gdy zaturbiamy wolnossaka lub w autach z turbosprężarką w serii i inne gadżety...



Teraz mnie zaskoczyłeś..... Mógłbyś podesłac Mi pw jak to ustrojstwo wygląda, i parametry.. Czy jest to cos podobnego jak megasquirt"a ?? No i jak z cena , bo MS to kosmos.....

Jak byś mógł to pomóż mi mam dylemat odnosnie:

Otóż szukam cały czas czegoś do swojego Ng. Teraz wpadłem na pomysl by zmienic kolektor w Ng na ten z Mc. Jenak wiadomo wtryskiwacze są wkręcane gdzie indziej.

Pojawił się pomysł przełożenia głowicy no ale znowu wałki mają inaczej podpory....

Mam głowice z MC razem z kolektorem. i tylko to chciałbym wrzucić....

Zeby uzyskać więcej miejsca dla blosa.....



Jednak nie chce rozkrecac bez sprawdzenia..... czy podejdzie to wszystko ..... no i czy będzie gadac... Bo chciałbym to zrobic wszystko naraz nie na raty.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 17 lut 2012, 21:28

SzymekB pisze:
Teraz mnie zaskoczyłeś..... Mógłbyś podesłac Mi pw jak to ustrojstwo wygląda, i parametry.. Czy jest to cos podobnego jak megasquirt"a ?? No i jak z cena , bo MS to kosmos.....

Jak byś mógł to pomóż mi mam dylemat odnosnie:

Otóż szukam cały czas czegoś do swojego Ng. Teraz wpadłem na pomysl by zmienic kolektor w Ng na ten z Mc. Jenak wiadomo wtryskiwacze są wkręcane gdzie indziej.

Pojawił się pomysł przełożenia głowicy no ale znowu wałki mają inaczej podpory....

Mam głowice z MC razem z kolektorem. i tylko to chciałbym wrzucić....

Zeby uzyskać więcej miejsca dla blosa.....



Jednak nie chce rozkrecac bez sprawdzenia..... czy podejdzie to wszystko ..... no i czy będzie gadac... Bo chciałbym to zrobic wszystko naraz nie na raty.

Ten sprzęt jest bliższy Ecumasterowi, ale ten jest stworzony specjalnie do silników R5 i R4w celu zastąpienia wtrysku mechanicznego wtryskiem elektronicznym. Oficjalna prezentacja będzie za dwa tyg, może w przyszły łikend zrobię fotostory z jakiegoś odpalonego auta. Tak przy okazji sprzęt spełnia znakomicie rolę standardowego piggybacka lub tak jak w pewnej Ibizie, posłużył do wywalenia przepływomierza i zastąpienia go czujnikiem ciśnienie - wbudowanym w sprzęt.

Mamy też od długiego już czasu komputer SA - coś z kategorii MegaSquirta czy Vemsa itp., ale w tej chwili obsługuje tylko parzysto-cylindrowe silniki. Niebawem i ten sprzęt Wam przedstawię. Jeździ mi. in. w TYM Golfie

Co do NG...wywal ke-jeta i będziesz miał na blosa lub wywal ke-jeta, wstaw mój komputerek i zamontuj sekwencję...lub w ostateczności blosa.

Wałki rozrządu są zamienne między NG i MC. Żadnych różnic w podporach nie ma. Szkoda głowicy z NG, bo ma ona zawory ssące 40mm, a MC tylko 38mm.

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 17 lut 2012, 22:18

Czyli kolega dał mi błędną informacje,.... bo pisał ze inaczej podpory sa.....


Mniejsza z tym.... Szukam jakiejs alternatywy, super by było jak byś pokazał jak to działa....no i zdradził czy ten comp nie przekracza wartosci mojego auta ? :mrgreen:


Czekam ;-)

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 17 lut 2012, 23:16

Cena detaliczna w okolicach sprawnego rozdzielacza paliwa z k-jeta... Niebawem oficjalna prezentacja. Cierpliwości.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 18 lut 2012, 08:57

kefirsky, ja również się dołączam do prośby, z tym że u mnie do R5 2.0 PS. Takie pytanko, orientujesz się może czy podpasuje mi wałek rozrządu z NG do PS? I czy jest jakiś lekko agresywniejszy? Pozdrawiam!

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 lut 2012, 09:05

Wałki rozrządu dzielą się na dwa rodzaje...pod popychacze hydrauliczne i pod mechaniczne. Każde hydro zamieniają się na hydro i mechaniczne na mechaniczne. NG ma najfajniejsze czasy otwarcia ze wszystkich których opisy znalazłem.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 18 lut 2012, 10:30

kefirsky, czyli chcesz mi powiedzieć, że u mnie są inne niż w NG? W NG i w PS-ce są chyba hydrauliczne przecież..? Nawet głowica w PS jest taka sama jak w NG... Pytanie, czy mogę założyć ten wałek i nic się nie stanie? I czy oczywiście będzie troszkę lepiej jechał od serii.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 lut 2012, 16:45

NIe. Napisałem o ogólnym podziale. W PS też masz zawory ssące 40mm średnicy?

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 18 lut 2012, 17:08

Patrzyłem w ETCE, głowa praktycznie identyko, ostatnią literką się niby tylko różni, a zawory ssące i wydechowe są oznaczone jako pasujące do PS i NG. Więc idąc tym tropem są identyko.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 18 lut 2012, 19:02

kefirsky, tak jak pisałem ci na PW dla mnie musisz to wytłumaczyć jak kozie na wozie (jestem laikiem w takich tematach).
Zastanawiam sie czy nie lepiej było by przelawetować auto do ciebie? Myślę że tobie pójdzie to sprawniej.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 lut 2012, 20:08

Jest taka opcja. Jest nas ekipa, ale w tej chwili moce przerobowe nadwyrężone. Ale postaram się przygotować fotostory jak montować i stroić ten sprzęt. Kupiłem właśnie B3q R4 z k-jetem w tym celu, mamy też auto z ACE, MC, 9A...damy radę.

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 18 lut 2012, 20:15

Teraz mam dylemat ... bo zaczołem się przygotowywać do zrobienia dolotu w Ng....

chyba sie wstrzymam te pare dni....




Jeszcze jedno głupie pytanie..... Czy ke-jet będzie działał w pionie ??

Albo w odchyleniu ....

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 lut 2012, 20:32

Przyciera się klapa. Kiedyś testowałem. Niewypał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl