[ACE] zmiana na digifanta
Opłaca się? kto mówił ze będzie łatwo?pilachgt pisze:
ok, ale czy to jest warte kosztów i czasu poświęconego na to???
nie lepiej wrzucić inny motor?
Opłaca się wkładanie innego motoru do audi b4 czy tez b3? lepiej sprzedać dołożyć i kupić coś z lepszym silnikiem, tak by brzmiała wypowiedz racjonalnie myślącego człowieka który podchodzi do auta jako do przedmiotu który ma być mu pomocą w przemieszczaniu się...
Z dnia na dzień przybywa osób na forum, którym dość spora większość modyfikacji się czysto teoretycznie nie opłaca ale to pasjonaci...
kefirsky pisze:Mam w ofercie komputer piggyback, który wyprodukowaliśmy specjalnie dla klientów, którzy chcą się pozbyć mechanicznego wtrysku z 4 i 5cylindrówek. Poza opcją sterowania paliwem, jest opcja sterowania zapłonem i innymi gadżetami. Temat tańszy niż digifant i daje pełne opcje strojenia auta, siądzie na tym sekwencja, w opcji wyświetlacz czau wtrysku, kąta wyprzedzenia zapłonu, ciśnienia doładowania - w przypadkach gdy zaturbiamy wolnossaka lub w autach z turbosprężarką w serii i inne gadżety...
Teraz mnie zaskoczyłeś..... Mógłbyś podesłac Mi pw jak to ustrojstwo wygląda, i parametry.. Czy jest to cos podobnego jak megasquirt"a ?? No i jak z cena , bo MS to kosmos.....
Jak byś mógł to pomóż mi mam dylemat odnosnie:
Otóż szukam cały czas czegoś do swojego Ng. Teraz wpadłem na pomysl by zmienic kolektor w Ng na ten z Mc. Jenak wiadomo wtryskiwacze są wkręcane gdzie indziej.
Pojawił się pomysł przełożenia głowicy no ale znowu wałki mają inaczej podpory....
Mam głowice z MC razem z kolektorem. i tylko to chciałbym wrzucić....
Zeby uzyskać więcej miejsca dla blosa.....
Jednak nie chce rozkrecac bez sprawdzenia..... czy podejdzie to wszystko ..... no i czy będzie gadac... Bo chciałbym to zrobic wszystko naraz nie na raty.
SzymekB pisze:
Teraz mnie zaskoczyłeś..... Mógłbyś podesłac Mi pw jak to ustrojstwo wygląda, i parametry.. Czy jest to cos podobnego jak megasquirt"a ?? No i jak z cena , bo MS to kosmos.....
Jak byś mógł to pomóż mi mam dylemat odnosnie:
Otóż szukam cały czas czegoś do swojego Ng. Teraz wpadłem na pomysl by zmienic kolektor w Ng na ten z Mc. Jenak wiadomo wtryskiwacze są wkręcane gdzie indziej.
Pojawił się pomysł przełożenia głowicy no ale znowu wałki mają inaczej podpory....
Mam głowice z MC razem z kolektorem. i tylko to chciałbym wrzucić....
Zeby uzyskać więcej miejsca dla blosa.....
Jednak nie chce rozkrecac bez sprawdzenia..... czy podejdzie to wszystko ..... no i czy będzie gadac... Bo chciałbym to zrobic wszystko naraz nie na raty.
Ten sprzęt jest bliższy Ecumasterowi, ale ten jest stworzony specjalnie do silników R5 i R4w celu zastąpienia wtrysku mechanicznego wtryskiem elektronicznym. Oficjalna prezentacja będzie za dwa tyg, może w przyszły łikend zrobię fotostory z jakiegoś odpalonego auta. Tak przy okazji sprzęt spełnia znakomicie rolę standardowego piggybacka lub tak jak w pewnej Ibizie, posłużył do wywalenia przepływomierza i zastąpienia go czujnikiem ciśnienie - wbudowanym w sprzęt.
Mamy też od długiego już czasu komputer SA - coś z kategorii MegaSquirta czy Vemsa itp., ale w tej chwili obsługuje tylko parzysto-cylindrowe silniki. Niebawem i ten sprzęt Wam przedstawię. Jeździ mi. in. w TYM Golfie
Co do NG...wywal ke-jeta i będziesz miał na blosa lub wywal ke-jeta, wstaw mój komputerek i zamontuj sekwencję...lub w ostateczności blosa.
Wałki rozrządu są zamienne między NG i MC. Żadnych różnic w podporach nie ma. Szkoda głowicy z NG, bo ma ona zawory ssące 40mm, a MC tylko 38mm.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza