Moim zdaniem jeśli chcesz kupić avanta na części to będziesz miał wszystkie dostępne graty pod ręką.. Możesz przekombinować z zamocowaniem silnika do podłużnic wycinając mocowania z b4 albo zamocować go do sanek jak w b3. Ogólnie temat do ogarnięcia. Myślę że z 2.6 będzie mniej zabawy jak z ABF. Po za tym skoro będziesz miał bank części to lepiej nie widzę. Życzę powodzenia w modach <ok>
[ Dodano: 2012-02-14, 23:05 ]
I jak tam posunęły się sprawy swapa?? :evil:
[ Dodano: 2012-02-23, 18:58 ]
I jak tam kolego?? Umarł temat czy co??
[B3 1.8 ADZ] Zmiana silnika na 2.6 V6.
- Radar_radek
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 gru 2009, 14:09
- Lokalizacja: Szczecin / Gorzów
Do swapa to dobrze kombinujesz najlepiej kupic cale auto, procz tego co chlopaki napisali pamietaj o przednim zawieszeniu sprezyny 1.8 ma duzo slabsze niz v6 i siadzie ci ladnie.
Wiec rowniez przekladaj amorki ze sprezynami.
Pozostaje jeszcze kwestia skrzyni biegow nie jestem pewien ale v6 bedzie miec wiekszy dzwon i twoja nie podejdzie i wtedy jeszcze inne puoski bo wieksze i grubsze tak samo cie czeka wymiana mcpersonow ale tego nie jestem pewien niech koledzy potwierdza.
W skrócie zrzuc cale sanki przednie z silnikiem i skrzynia i wrzucaj do siebie i problem z glowy, ogarniasz wiazke masz tam kilka kabli do podpiecia, chyba ze kostki beda pasowac p2p, podpinasz chlodzenie i jazda
Wiec rowniez przekladaj amorki ze sprezynami.
Pozostaje jeszcze kwestia skrzyni biegow nie jestem pewien ale v6 bedzie miec wiekszy dzwon i twoja nie podejdzie i wtedy jeszcze inne puoski bo wieksze i grubsze tak samo cie czeka wymiana mcpersonow ale tego nie jestem pewien niech koledzy potwierdza.
W skrócie zrzuc cale sanki przednie z silnikiem i skrzynia i wrzucaj do siebie i problem z glowy, ogarniasz wiazke masz tam kilka kabli do podpiecia, chyba ze kostki beda pasowac p2p, podpinasz chlodzenie i jazda
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: