[All] Alufelgi ... wszystko na ten temat !
Będzie zacnie moim zdaniem. Tylko pomyśl nad profilem, bo jesli ma byc 215/40 (o 195/40 bym nawet nie myslal przy -60/40) przy szerokosci felgi 8J, to bedzie to slabo wygladalo, tzn. Naciag zaden, a opona sie zgubi w nadkolu. Proponowalbym faktycznie 195/45 lub 205/45 jako kompromis miedzy wygladem, wypelnieniem nadkola, a komfortem.
Tutaj masz moja ex na gwincie bez helperow i oponie 195/40 przy feldze 17x8" et ok 29 plus 5 mm dystansu z przodu
Tutaj masz moja ex na gwincie bez helperow i oponie 195/40 przy feldze 17x8" et ok 29 plus 5 mm dystansu z przodu
Ja dlatego podnoszę za wahacze. Raz, że nie niszczę progów a dwa jak piszesz trzeba się nakręcić, a kolo lekko się uniesie.davidslr pisze:...nie wiem czy cos nie jest kombinowane z zawieszeniem bo przy podnoszeniu auta trzeba caly podnosnik rozkrecic a kolo tylko lekko odrywa sie od ziemi i mam dystanse okolo 1cm...
Podalem Ci rozmiary opon odpowiadajace najbardziej fabryce przy szerokosciach 205, 215 i 17" średnicy. Jeśli wpakujesz np 205/55/17 to średnica kół bedzie większa o 22 mm względem fabrycznego 195/65/15, co da Ci 3,5% przekłamania na liczniku i bardziej zapchane nadkole.
Co do rozwalania felg na pierwszej lepszej dziurze przy profilu 45 i 17" ... nie wiem co bys musial zrobić i jak jeździć, zeby ta felgę rozwalić (chyba, ze będzie to wielokrotnie naprawiana i spawana chińszczyzna). Bedzie za twardo? Kup sobie porzadne opony albo zostań przy 15". Pozdrawiam i nastaw sie bardziej optymistycznie jazda na 17" naprawdę należy do przyjemnych, jeśli kupi sie porzadne felgi i dobre opony w odpowiadajacym fabryce rozmiarze.
Co do rozwalania felg na pierwszej lepszej dziurze przy profilu 45 i 17" ... nie wiem co bys musial zrobić i jak jeździć, zeby ta felgę rozwalić (chyba, ze będzie to wielokrotnie naprawiana i spawana chińszczyzna). Bedzie za twardo? Kup sobie porzadne opony albo zostań przy 15". Pozdrawiam i nastaw sie bardziej optymistycznie jazda na 17" naprawdę należy do przyjemnych, jeśli kupi sie porzadne felgi i dobre opony w odpowiadajacym fabryce rozmiarze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Dzięki za rady orsa_83 Ogólnie przekłamania licznika to bzdeta dla mnie i zamiar był taki właśnie żeby nadkole upchać optycznie. Najbliższe mi rozwiązanie jeśli chodzi o oponę to będzie 205/50 tak jak pisaleś. Na 15 na stali jeżdżę zimą a dwa sezony latem na 16 w standardzie czyli 205/55 no i lepiej się jeździ bo pewniej Dzisiaj 16 poszła na handel i jak dostaje becel to będę kupował 17 a co to czas pokaże...
Podpowiecie mi może czy będę potrzebował dystans czy siądzie dobrze bez ?
Koło Borbet 8J ET35 17' opona Dunlop 205/45/17. To wszystko będzie na Audi Coupe z zawieszeniem H&R -45mm
Nie mam samochodu ponieważ jest u lakiernika i nie mam jak przymierzyć a zastanawiam się czy nie zamówić od razu dystansów. Pozdro
Koło Borbet 8J ET35 17' opona Dunlop 205/45/17. To wszystko będzie na Audi Coupe z zawieszeniem H&R -45mm
Nie mam samochodu ponieważ jest u lakiernika i nie mam jak przymierzyć a zastanawiam się czy nie zamówić od razu dystansów. Pozdro
No przecież wrzucilem Brock'a B6 w poprzednim pościejuba pisze:Może miał ktoś w swojej 80tce felgi Brock b6 17x8.5 ET35? Wzór rotora średnio mi się podoba ale przemawiają do mnie parametry. Myślę, że to koło w graficie lub czerni fajnie by siadło do zielonej (LZ6P) budy B4 sedan? Patrzyłem na tyrestretch, wpadła by opona 205/45 lub 215/40.