Wyglądają na springi firmy Weitec (moja ulubiona firma , z którą jeżdze od zawsze )wg mnie jedna z najlepszych firm... obniżenie wygląda na poziomie około -40 -50mm nie wiecej raczej -60 to nie jest, ale moze niech jeszcze ktoś inny wypowie sie dla pewnosci, bo cieżko tak stwierdzic jednoznacznie po fotografii, jeszcze jak byśmy wiedzieli rozmiar tego aluska i oponki co jest na fotce to mozna było by stwierdzić dokładniej.tumbo pisze:http://moto.allegro.pl/it...et_sprezyn.html
a co myślicie o tym ? o ile to może obnizać ?
[Coupe] BBS RS 15" - opony i obnizenie - jakie ?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
PR23M3K ja bym proponowal zaznajomic sie z tematem a nie pisac glupoty..... po pierwsze 205 na 50 nie bedzie balon druga liczba na oponie stanowi liczbe wysokosci profilu w procentach do szerokosci... wiec 205 bedzie takie samo jak 195/55 pozatym inna sprawa opony 175/55 :shock: nie istnieja... po drugie to tez balon.... jezeli uwazasz ze jazda na trapezowej oponie(zamalej) jest cool to wspolczoje... tobie i osobom w twoim otoczeniu jak sie toczysz... bo przy szybkim pokonywaniu zakretu taka opona predzej czy puzniej zejdzie ci z felgi ( i wiem to z doswiadczenia) <osohozi>
a tak do myslenia dla zalorzyciela tematu... co wolisz przytrzec rant opony czy felgi za 1800zl bo jezeli opona bedzie szersza niz felga to pierw na niej poczujesz kraweznik tyle odemnie koledzy.... nie zywie urazy ale pisze z doswiadczenia a nie zlosliwosci :roll:
a tak do myslenia dla zalorzyciela tematu... co wolisz przytrzec rant opony czy felgi za 1800zl bo jezeli opona bedzie szersza niz felga to pierw na niej poczujesz kraweznik tyle odemnie koledzy.... nie zywie urazy ale pisze z doswiadczenia a nie zlosliwosci :roll: