[b3] Zderzaki sedan - opcje przod i tyl
[b3] Zderzaki sedan - opcje przod i tyl
Mam pytanie czy zderzaki i lampy przód od coupe b3 pasuja bez problemu do sedana?? ewentualnie jakie dokładki polecacie? ja jestem zielony w tym temacie
http://www.voila.pl/m3b4t/?2
http://www.voila.pl/m3b4t/?2
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 16:36 przez Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Dołączę się do pytania, czy były zderzaki od coupe całe czarne? generalnie chodzi mi o zostawienie tej czarnej listwy która biegnie wokół auta.
Ps. jeśli chodzi o dokładki to też się przymierzałem, ale chyba jednak odpuszcze sobie bo się cenią, były kiedyś na allegro po 90zł ale teraz już dawno nie widziałem, a 200zł nie wydam na dokładkę a potyle chodzą w sklepach internetowych. Pozdrawiam
Ps. jeśli chodzi o dokładki to też się przymierzałem, ale chyba jednak odpuszcze sobie bo się cenią, były kiedyś na allegro po 90zł ale teraz już dawno nie widziałem, a 200zł nie wydam na dokładkę a potyle chodzą w sklepach internetowych. Pozdrawiam
- IC69
- Przyjaciele
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Hmm <hmm> nie wydaje mi się, żeby zderzak z Sedana różnił się czymś od zderzaka z Avanta. Obydwie wersje nadwoziowe, mają tą samą długość i ten sam rozstaw osi, więc nie ma siły żeby zderzak Avanta był dłuższy. Pozostaje jeszcze kwestia ich mocowań, ale i tu nie powinno być różnicy.RaKo pisze:Właśnie w Cabrio ma takie te boki dłuższe podobnie jak Avant.
- RaKo
- Forum Audi 80
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Hmm.Szczerze to nie mierzyłem długości tych zderzaków.Miałem Sedana,teraz mam Avanta i włąśnie wg mnie to na 100% są inne.Może ktoś zmierzyć te zderzaki?Sedan,Cabrio,a ja zmierze w Avancie.Jeśli są różnice to pozostaje mi tylko szukanie zderzaka od S2 Avant.Będzie ciężko.Chociaż gdzieś chyba na forum ktoś się chwalił zamiennikiem dobrej jakości.
Po pomiarach nastanie jasność. :idea: