Witam,
chciałbym teraz z okazjii wolnego przerobić trochę dolot na oryginalny w moim 1.6td
Silnik mam wrzucony JR z turbinką k24.
Jeden z kolegów mi pisał żeby obrócić stronę zimną turbinki i dopasować do orygnalnego dolotu.
Jak się za to zabrać. Wymontować turbinę i wtedy rozebrać?
I jeszcze jedno jak sprawdzić czy jeszcze na niej można pojeździć? Sprawdzić czy luzu na ośce nie ma po rozebraniu. WG ma się nie zacinać, tak?
Trochę oleju mi bierze ale kiedyś wycisłem z niej 1.2bara. Teraz mam setup 0.7
Tak teraz to wygląda
(b3 1.6td) wymontowanie i przerobienie KKK k24
ja tam w swoim B3 robilem. najlepiej wymontowac turbo - moze byc problem z odkreceniem od kolektora bo zazwyczaj zapieczone. odkrecasz sruby na obwodzie muszli i okrecasz. z tego co pamietam to dolot idealnie nie podpasowal ale wszystko dalo rade skrecic prawie jak ori. i wirnik nawet jak ma delikatny luz to nie ma sie co przejmowac - to normalne bo przeciez pasowanie nie jest ciasne