[ 1.9tdi 1z ] Brak mocy , bardzo słaba reakcja na gaz .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
Byłem na zlocie organizowanym przez użytkownika Krzysiek 84 . Krzysiek od razu gdy otworzył maskę zobaczył źle podłączone przewody do N75 podpiął komputer sprawdził dawkę paliwa , którą trochę zwiększył teraz silnik ładniej pracuje . Zaprowadziłem samochód do niego żeby na spokojnie wszystko posprawdzał . Teraz czekam na rezultat .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Patrze w internecie to wywala mi że to turbo z AAZ czyli 1.9 TD 75 km.
IC juz po pierwszym myciu, zaraz pojde nastepne mycie zrobie i płukanie środka. Lekki osad olejowy był, ale nic tam nie wylało sie oleju, więc jest ok.
Przejaźdżke zrobilem nią dziś to tylko do 3 tyś obr, potem juz nie idzie jak powinno być w 1Z
IC juz po pierwszym myciu, zaraz pojde nastepne mycie zrobie i płukanie środka. Lekki osad olejowy był, ale nic tam nie wylało sie oleju, więc jest ok.
Przejaźdżke zrobilem nią dziś to tylko do 3 tyś obr, potem juz nie idzie jak powinno być w 1Z
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
Na razie zależy mi aby wszystko było dobrze podłączone i działało a z czasem może kupie oryginalną turbinę .
[ Dodano: 2013-08-01, 15:44 ]
Czy to jest poprawne podłączenie gruszki ? Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 2013-08-01, 15:44 ]
Czy to jest poprawne podłączenie gruszki ? Uploaded with ImageShack.us[/img]
Nie no, na zdjeciu jest wyraźny mostek czyli tak zwany bajpas czyli ładowanie około 0.5 bara....
Robi sie tak gdy klęka n75 lub gdy chcemy zrobić test na jego sprawność.
Orginalnie jest 0.8 bara.
edit :
powinny tam byc niebieski i czerwony przewód ktore biegną własnie do zaworu n75 ktory reguluje aby nie było wiecej ani mniej niż 0.80-0.85 bara.
Robi sie tak gdy klęka n75 lub gdy chcemy zrobić test na jego sprawność.
Orginalnie jest 0.8 bara.
edit :
powinny tam byc niebieski i czerwony przewód ktore biegną własnie do zaworu n75 ktory reguluje aby nie było wiecej ani mniej niż 0.80-0.85 bara.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
dzieki.
[ Dodano: 2013-08-02, 12:05 ]
A czy podłączać ten przewód z n75 do dolotu ? Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 2013-08-02, 12:05 ]
A czy podłączać ten przewód z n75 do dolotu ? Uploaded with ImageShack.us[/img]
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak bawić sie Egr'em to zaślepić go. Wykrecić go i sa tam 2 uszczelki, odrysuj na blaszy je i zrób tylko otwory na śruby, delikatnie pociągnij silikonem i skręć. A przewód możesz odłączyć przy samym serv'ie i zaślepić.piotrek316 pisze:Dzięki za odpowiedzi . A zawór n18 podłączać czy zaślepić egr i zaślepić przewody ?