Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9tdi 1z ] Brak mocy , bardzo słaba reakcja na gaz .

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 27 sie 2013, 22:46

Czy sztanga powinna się ruszyć gdy zassę ustami powietrze ?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 sie 2013, 23:31

Raczej nie a wręcz na pewno, bo ona działa na dmuchanie. Jakieś pół bara.

Skoro na ssanie działa (chociaż swojej nie ssałem) to ewidentnie jest coś nie halo i jest wstępnie jakby naciągnięta (znaczy ma niepotrzebny luz) i nie działa prawidłowo.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 sie 2013, 07:17

piotrek316 pisze:Czy sztanga powinna się ruszyć gdy zassę ustami powietrze ?
w Garrcie nie powinna, ale u Ciebie jest KKK K03 i to jest inne turbo. Przestań sie z nia bawić tylko wstawiaj garreta T2 tak jak powinno być u Ciebie i auto bedzie jezdzić

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 29 sie 2013, 21:18

Wstawiłem t2 i sie pytam bo sztanga po odpaleniu samochodu sie nie rusza .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 sie 2013, 22:45

piotrek316 pisze:Wstawiłem t2 i sie pytam bo sztanga po odpaleniu samochodu sie nie rusza .
I tak ma być ,nie ma prawa się ruszyć ,to nie zmienna geometria ;-) w naszych zetorach i im podobnych ,sztanga rusza się dopiero jak ciśnienie w dolocie osiągnie ok.0,6 bara .Odpuść sobie bezsensowne testy ze sztangą ,tylko podepnij manometr i zmierz ciśnienie doładowania w czasie jazdy .Można zmierzyć też z odpiętym wężykiem z gruszki,wtedy powinno ładować max ,czyli ok.1,5 bara
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 sie 2013, 07:48

piotrek316 pisze:Wstawiłem t2 i sie pytam bo sztanga po odpaleniu samochodu sie nie rusza .
i nie bedzie ruszac sie, ma szczelnie zamknąć upust spalin.
Podłącz N75 teraz prawidłowo do tej T2
przewód z turbo od zimnej strony do dolnego metalowego króćca N75.
i krócieć w wyjsciem na bok do gruszki WG

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 13 paź 2013, 20:15

Podłączałem turbo do enki i podłączałem na bajpasie i nie ma żadnej różnicy czy jest podłączona normalnie czy jest zrobiony bajpas . Co może być przyczyną ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 paź 2013, 20:19

piotrek316 pisze:Podłączałem turbo do enki i podłączałem na bajpasie i nie ma żadnej różnicy czy jest podłączona normalnie czy jest zrobiony bajpas . Co może być przyczyną ?
N-75 podmienić na inny

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 04 lut 2014, 20:49

Wstawiłem inne wtryski i samochód odżył ;) ;]

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lut 2014, 22:05

piotrek316 pisze:Wstawiłem inne wtryski i samochód odżył ;) ;]
Prawdziwe afn'y wtryski dałeś czy jakieś inne, bo tamte co miałeś to była mieszanka 3 wtrysków dwu-sprężynowych i sterujący jednosprężynowy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 lut 2014, 22:43

Krzysiek 84 pisze:
piotrek316 pisze:Wstawiłem inne wtryski i samochód odżył ;) ;]
Prawdziwe afn'y wtryski dałeś czy jakieś inne, bo tamte co miałeś to była mieszanka 3 wtrysków dwu-sprężynowych i sterujący jednosprężynowy :mrgreen:
Na mieszankach wtrysków nie ma prawa zetor dobrze chodzić.

Inna kwestia, że aby osiągnąć efekt 50/50 montuje się jako sterujący wtrysk od AFN-a bo tu najwięcej coś daje. No ale to działanie wiadomo jakie... o kant d.

Poza tym różne wtryski sterowane tak samo mogą nierównomiernie działać Nm na wał korbowy. A tego wał już nie lubi :-x

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 07 lut 2014, 22:48

Tak wstawiłem oryginalne wtryski na 190bara siedziały na 220

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2014, 23:28

piotrek316 pisze:Tak wstawiłem oryginalne wtryski na 190bara siedziały na 220
Wtryski ustawione na 220bar ,założone do zwykle podmęczonej przez kilka setek tysiecy kilometrów ,pompy wtryskowej , w naszych zetorach ,mogą tylko pogorszyć osiągi ,nie polepszyć .Zwykle dłużej trzeba krecic żeby odpalić i silnik twardziej pracuje ...także patrzcie co zakładacie ,bo to ze wtryski ze 110 tki ,nie znaczy że będą pięknie chodzić z podmęczoną pompą ...git będą na pewno z AFN-a ,o ile są w dobrym stanie ,bo sa na 190 barów ...ze 110 tki , ASV ,będą już na 220barów i może być zonk :-P
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lut 2014, 08:30

Kolega ma pompe na potencjometrze i jeszcze działa, jakby miał taki zamiar trzymać auto jak najdłużej to mógłby sobie zafundować przekładke na pierburga z pompą od afn a swoją ori wystawić na sprzedaż. Ceny takich pomp na allegro stoją po 1000 zł nawet.

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 12 lut 2014, 21:55

Mam problem z enka napięcie na wtyczce przy włączonym zapłonie wynosi 12v a przecież przy 12 jest otwarta . Gdzie szukać przyczyny ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga