[B4 1.9 1Z 90KM] Chwilowe przerywanie pracy silnika w czasie
[B4 1.9 1Z 90KM] Chwilowe przerywanie pracy silnika w czasie
Cześć,
mam problem z moim Audi, który ma 367 TKM. W czasie jazdy następują krótkotrwałe szarpnięcia, nawet jeśli silnik jest rozgrzany. Przydarza się to raz na jakiś czas. Prosiłbym o pomoc. Pozdro
mam problem z moim Audi, który ma 367 TKM. W czasie jazdy następują krótkotrwałe szarpnięcia, nawet jeśli silnik jest rozgrzany. Przydarza się to raz na jakiś czas. Prosiłbym o pomoc. Pozdro
Miałem taki przypadek uszkodzonego wtryskiwacza sterującego, że pojawiał się tylko błąd czujnika położenia wału korbowego ale rzadko.
Aby sprawdzić wtrysk sterujący odepnij wtyczkę i przejedź się. Będzie mrugać kontrolka, będzie brak mocy ale szarpać nie powinien.
Aby sprawdzić wtrysk sterujący odepnij wtyczkę i przejedź się. Będzie mrugać kontrolka, będzie brak mocy ale szarpać nie powinien.
Moje audi:
https://audi80.pl/moja-skarbonka-aud ... t64667.htm
Diagnostyka VAG, Chiptuning,itp.
Sprzedam sterowniki silników 1.9TDI i 2.5TDI 16bit po chiptuningu
https://audi80.pl/moja-skarbonka-aud ... t64667.htm
Diagnostyka VAG, Chiptuning,itp.
Sprzedam sterowniki silników 1.9TDI i 2.5TDI 16bit po chiptuningu
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Są takie i takie. Najlepiej kupić dwa takie same i zmieniać albo wcześniej zobaczyć jaka jest. Ale to podwójna robota.Emilian pisze: Czy pod McPhersona idzie łożysko o wysokości 37 mm czy 41 mm do B4 1.9 TDI ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Ja kupowałem 2 zielone wyższe febi.
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To było kasowanie błędów ,a nie badanie Jakby to było badanie ,to byś nie musiał pytać 8-) I do tego błedy z numerami ,zamiast pełnej nazwy błedu :roll: Matko jedyna ,do kogo wy jeżdzicie :roll: skoro nawet tak banalnej rzeczy ,jak nazwy błedu i potencjalnego sprawcy wam nie powiedzą ...ręce opadają .Nie wiem ile zapłaciłeś za to "badanie komputerowe '' choć ja nawet nie wiem jak tą czynność nazwać :roll: ale masz za free <ok>Emilian pisze:Zlikwidowałem dwa błędy na badaniu komputerowym. Czy błędy 01117 i 00513 byłyby przyczyną szarpania silnika?
sygnał DF obciążenie alternatora ,bład mało istotny ,chyba że ktoś ma podgrzewacz płynu .Emilian pisze:błędy 01117
Czujnik prędkości G28 ,może mieć jak najbardziej wpływ na szarpanie ...odpina się go przy brudnym nastawniku żeby nie szarpało 8-) I pozdrów tych ''specjalistów '' od ''badania komputerowego '' niech się wysilą i sobie z neta sciągną rozpiskę co który numer błedu oznacza ,bo na ich miejscu spalił bym się ze wstydu ,z takimi ''badaniami '' :mrgreen:Emilian pisze:00513 byłyby przyczyną szarpania
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Emilian pisze:dzieki za fachową rade Munior dalej szarpie i sam dzieki twojej pomocy wezmę sie za naprawe
Takie objawy ,to raczej wina wtrysku sterującego ...choć za słabo opisałeś, żebym mógł to stwierdzić z całą pewnośćią ...Niedomagający wtrysk sterujący ,objawia się bardzo charakterystycznie <ok> to jakby na 1 sek wyłaczyć zapłon w czasie jazdy i ponownie właczyć ...czyli przerwie ,szarpnie i dalej jest ok...pojawia się to bez żadnych prawidłowości czasowych i bez względu na temperaturę ...Niestety w tym przypadku ,można tylko wymienić wtrysk sterujący 8-)Emilian pisze: W czasie jazdy następują krótkotrwałe szarpnięcia, nawet jeśli silnik jest rozgrzany. Przydarza się to raz na jakiś czas.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
to są właśnie takie objawy. dzięki za fachową radę!MUNIOR pisze:to jakby na 1 sek wyłaczyć zapłon w czasie jazdy i ponownie właczyć ...czyli przerwie ,szarpnie i dalej jest ok...pojawia się to bez żadnych prawidłowości czasowych i bez względu na temperaturę ...
MUNIOR, powiedz proszę, jaka jest zasada wymiany wtrysku sterującego, aby mnie "FACHOWCY" nie zrobili w konia jak ze skasowaniem błędów, a bez wyeliminowania usterki.
Bo dopiero zaczynam poznawać moje auto kiedy zaczęło mi się psuć. Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zasada pierwsza i najważniejsza <ok> to nie jeżdzić do takich "fachofców " :roll: Bo takie matoły ,powinni co najwyżej zająć się diagnostyką taczek i to też raczej tych zabawkowych dla dzieci A co do wymiany wtrysku sterującego ,to jedyna zasada jest taka ,że wtrysk sterujący powinien być z takiego sinika jak twój 8-) czyli zasadniczo z prawie każdego tdi na pompie vp 37 ...najlepiej kupić sobie komplet wtrysków od jakiegoś forumowicza ,który akurat zamienił swoje ori ,na wtryski z np.AFN -a pojedynczego sterującego nie opłaca się kupowaćEmilian pisze:MUNIOR, powiedz proszę, jaka jest zasada wymiany wtrysku sterującego, aby mnie "FACHOWCY" nie zrobili w konia jak ze skasowaniem błędów, a bez wyeliminowania usterki.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga