Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 18 gru 2013, 23:40

ja obecnie na T15 w rejonie 2000-2500 mam CHYBA dosyc wysoki moment bo az czuc to na karoseri, niezbyt komfortowe i powiem ze zlogodzil bym to tą T2 skoro deko pozniej wstaje, ciekawa koncepcja :)
tez chcial bym sie przejechac z boku w aucie z wirusem i T2
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 19 gru 2013, 08:39

ja obecnie na T15 w rejonie 2000-2500 mam CHYBA dosyc wysoki moment bo az czuc to na karoseri, niezbyt komfortowe i powiem ze zlogodzil bym to tą T2 skoro deko pozniej wstaje
Jak czujesz, że masz za dużo momentu, to zmień wirusa na słabszego. T2 daje pełne doładowanie od 2 tyś. obr. więc nic Ci nie da zmiana, ba, będzie jeszcze gorzej, bo turbo do 2 tyś. tak sobie pompuje i jazda jest łagodna, ale jak dostanie pełne doładowanie, to cały samochód się rzuca- jest nagły wzrost momentu. Nie jest to zdrowe dla przedniego zawieszenia i układu przeniesienia napędu. Trzeba z głową jeździć i nauczyć się operować pedałem przyspieszania.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 06 sty 2014, 19:25

Zgadzam się z przedmówcą. T2 z dołu muli ale jak się wkręci to albo masz dostosowany soft do tego Turbo lub delikatniej operujesz gazem bo trakcję gubi zdecydowanie mocniej niż na t15.

Ja jestem właśnie po zmianie turbo t15 na T2 Przy okazji zrobiłem Porting Turbo, porting kolektora wydechowego od 1.6TD (bez wyjścia na EGR), Porting kolektora ssącego od ASZ (130KM) i delikatny porting kanałów wydechowych w głowicy, kanały ssące zostały tylko dopasowane do rozmiaru uszczelki, wyczyszczone i prze polerowane powierzchnie. Po zmianie czuć że silnik lepiej oddycha, szczególnie na wyższych obr.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga