ja obecnie na T15 w rejonie 2000-2500 mam CHYBA dosyc wysoki moment bo az czuc to na karoseri, niezbyt komfortowe i powiem ze zlogodzil bym to tą T2 skoro deko pozniej wstaje, ciekawa koncepcja
tez chcial bym sie przejechac z boku w aucie z wirusem i T2
[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Jak czujesz, że masz za dużo momentu, to zmień wirusa na słabszego. T2 daje pełne doładowanie od 2 tyś. obr. więc nic Ci nie da zmiana, ba, będzie jeszcze gorzej, bo turbo do 2 tyś. tak sobie pompuje i jazda jest łagodna, ale jak dostanie pełne doładowanie, to cały samochód się rzuca- jest nagły wzrost momentu. Nie jest to zdrowe dla przedniego zawieszenia i układu przeniesienia napędu. Trzeba z głową jeździć i nauczyć się operować pedałem przyspieszania.ja obecnie na T15 w rejonie 2000-2500 mam CHYBA dosyc wysoki moment bo az czuc to na karoseri, niezbyt komfortowe i powiem ze zlogodzil bym to tą T2 skoro deko pozniej wstaje
Zgadzam się z przedmówcą. T2 z dołu muli ale jak się wkręci to albo masz dostosowany soft do tego Turbo lub delikatniej operujesz gazem bo trakcję gubi zdecydowanie mocniej niż na t15.
Ja jestem właśnie po zmianie turbo t15 na T2 Przy okazji zrobiłem Porting Turbo, porting kolektora wydechowego od 1.6TD (bez wyjścia na EGR), Porting kolektora ssącego od ASZ (130KM) i delikatny porting kanałów wydechowych w głowicy, kanały ssące zostały tylko dopasowane do rozmiaru uszczelki, wyczyszczone i prze polerowane powierzchnie. Po zmianie czuć że silnik lepiej oddycha, szczególnie na wyższych obr.
Ja jestem właśnie po zmianie turbo t15 na T2 Przy okazji zrobiłem Porting Turbo, porting kolektora wydechowego od 1.6TD (bez wyjścia na EGR), Porting kolektora ssącego od ASZ (130KM) i delikatny porting kanałów wydechowych w głowicy, kanały ssące zostały tylko dopasowane do rozmiaru uszczelki, wyczyszczone i prze polerowane powierzchnie. Po zmianie czuć że silnik lepiej oddycha, szczególnie na wyższych obr.